Ukrainian
    UA Ukrainian
    • На головну
    • БАЗА ЗНАНЬ ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ
    • ОНЛАЙН СЕРВІСИ
    • ПОМИЛКИ В СИСТЕМІ. ШЛЯХИ ВИРІШЕННЯ

    Contact Us

    ФОП/ЮО. Помилки при роботі з eToken в Sense Business Online

    Written by Sensebank UA

    Updated at July 18th, 2025

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    Статті в цьому розділі

    • ФОП/ЮО. Помилки при роботі з eToken в Sense Business Online
    • ФОП/ЮО. Не натискається кнопка "Підписати" або "Зберегти без підпису" в Sense Business Online. Що робити?
    • ФОП/ЮО. Помилка "Файл пошкоджений або не є .dbf файлом"
    • ФОП/ЮО. Сталася помилка SSL у мобільному застосунку Мій бізнес — АТ "СЕНС БАНК". Що робити?
    • ФОП/ЮО. Зафіксувати подробиці помилки в роботі консолі Sense Business Online
    • ФОП/ЮО. Зробити скріншот в Windows, MacOS, Linux
    • ФОП/ЮО. Помилка "Сертифікат не знайдено" при вході в Sense Business Online. Що робити?
    • ФОП/ЮО. У клієнт-банку не відображаються кредитні рахунки 2063* та 2068*
    • ФОП/ЮО. Помилки при роботі з модулем DocIntegrator
    • ФОП/ЮО. Чому не можна вибрати довірену особу при замовленні готівки в iFOBS?
    • ФОП/ЮО. Виникла помилка "за портом 7002" при вході в iFOBS (Win32). Що робити?
    • ФОП/ЮО. Помилка "Користувачу призначено аварійний пароль"
    • ФОП/ЮО. При вході у клієнт-банк з'явилося повідомлення про проходження ідентифікації. Що робити?

    ФОП/ЮО. Помилки при роботі з eToken в Sense Business Online


    У цій статті:

    Проблема Корисні статті

    Проблема

    - Помилка "Сертифікат не знайдено" при вході з eToken в Sense Business Online.

    Помилка означає, що активація сертифіката в банку ще не виконана.
    Переконайтесь, що сертифікат на активацію ключа передано до банку. Якщо сертифікат передавався до банку — повторіть спробу пізніше.

    - "Виникла помилка при доступі до носія ключової інформації".

    Помилка виникає, якщо неправильно обраний тип пристрою, наприклад, SafeNet.
    Не запущено "Агент підпису".

    - "Виникла помилка при доступі до носія ключової інформації" при аварійному відновленні ключа.

    Помилка означає, що вказаний старий пароль до ключа, який раніше використовували.

    - "Виникла помилка при доступі до носія ключової інформації".

    Помилка виникає, коли потрібно у вікні дозволу на взаємодію, натиснути "Так". Дане вікно може бути приховано за браузером, але при цьому кнопка "Готово" буде активна.

    Корисні статті

    Які сервіси та послуги пропонує виконати дистанційно Sense Business Online?

    помилки при роботі з етокен помилки при роботі з etoken помилки при роботі з etoken в sense business online

    Чи була ця стаття корисною?

    Так
    Ні
    Give feedback about this article

    Copyright 2025 – Sense Bank.

    Knowledge Base Software powered by Helpjuice

    Відкрити