Запитання
На якій підставі банк може припинити ділові відносини з клієнтом? Чому мені рекомендують закрити рахунок?
Відповідь
Банк може заблокувати картки і відмовити у їх розблокуванні без зазначення причини згідно з п. 4.3 Договору про банківське обслуговування, у таких випадках:
- виявлення неплатоспроможності, незаконного використання картки або токену, надання недостовірної інформації та виникнення підозри, щодо ймовірної загрози незаконного використання картки;
- отримання інформації від МПС про незаконне використання картки;
- порушення власником картки умов договору;
- не надання власником картки документів згідно п. 4.2.1, 4.2.5 та 4.2.6 договору;
- припинення порук (гарантій), наданих третьою особою за зобов’язаннями клієнта перед банком;
- виникнення несанкціонованої або простроченої кредитної заборгованості за рахунком, кредитом чи кредитною лінією;
- отримання від клієнта повідомлення про втрату картки або телефону, та виникнення підозри незаконного використання;
- встановлення факту здійснення протиправної діяльності на підставі офіційних документів, повідомлень правоохоронних органів та інших організацій,
- за наявності обґрунтованих підозр на підставі висновків служб банку про факт здійснення протиправної діяльності (використання карток для переказу коштів, що були отриманні незаконним шляхом);
- в інших випадках, передбачених договором.
Корисні статті
Закрити картковий рахунок в гривні через Sense SuperApp
Закрити картковий валютний рахунок через Sense SuperApp
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.