На якій підставі банк може припинити ділові відносини з клієнтом?

Запитання

На якій підставі банк може припинити ділові відносини з клієнтом? Чому мені рекомендують закрити рахунок?

Відповідь

Банк може заблокувати картки і відмовити у їх розблокуванні без зазначення причини згідно з п. 4.3 Договору про банківське обслуговування, у таких випадках: 

  • виявлення неплатоспроможності, незаконного використання картки або токену, надання недостовірної інформації та виникнення підозри, щодо ймовірної загрози незаконного використання картки;
  • отримання інформації від МПС про незаконне використання картки;
  • порушення власником картки умов договору;
  • не надання власником картки документів згідно п. 4.2.1, 4.2.5 та 4.2.6 договору;
  • припинення порук (гарантій), наданих третьою особою за зобов’язаннями клієнта перед банком;
  • виникнення несанкціонованої або простроченої кредитної заборгованості за рахунком, кредитом чи кредитною лінією;
  • отримання від клієнта повідомлення про втрату картки або телефону, та виникнення підозри незаконного використання;
  • встановлення факту здійснення протиправної діяльності на підставі офіційних документів, повідомлень правоохоронних органів та інших організацій,
  • за наявності обґрунтованих підозр на підставі висновків служб банку про факт здійснення протиправної діяльності (використання карток для переказу коштів, що були отриманні незаконним шляхом); 
  • в інших випадках, передбачених договором.

Корисні статті

Закрити картковий рахунок в гривні через Sense SuperApp

Закрити картковий валютний рахунок через Sense SuperApp

 

Чи була ця стаття корисною?
10 з 21 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.