Запитання
Як оцінити якість обслуговування у відділенні? Як оцінити роботу співробітника відділення?
Умова
- Оцінити сервіс можуть клієнти роздрібного бізнесу, після візиту у відділення банку, точки ІКЦ та відділення в Епіцентрах.
- Візити приватних підприємців та юридичних осіб не приймають участь в процесі.
- Повідомлення відправляються після першого візиту та тільки один раз на день.
Відповідь
Після візиту до відділення Sense Bank на ваш номер телефону надійде повідомлення (в смс, Viber, або Push-повідомлення):
- Перейдіть за посиланням в повідомленні з пропозицією оцінити сервіс, яке надійшло:
▪ в смс;
▪ в Push-повідомленні в цифровому банку Sense SuperApp, та натисніть "Оцінити".
- Оцініть якість обслуговування у відділенні:
▪ 😊 — у нас супер-крутий сервіс і ви задоволені;
▪ 🙁 — все погано, вам не сподобалось обслуговування.
- Додатково опишіть свої враження від візиту, детальніше про причину саме такої оцінки:
Залиште свій відгук, адже ми завжди прагнемо стати краще завтра, аніж сьогодні!
Корисні статті
Cкористатися системою електронної черги для обслуговування у відділенні
Які продукти та послуги можна оформити у відділенні (зокрема в Епіцентрах)?
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.