Як оцінити сервіс у відділеннях Sense Bank?

Запитання

Як оцінити якість обслуговування у відділенні? Як оцінити роботу співробітника відділення?

Умова

  • Оцінити сервіс можуть клієнти роздрібного бізнесу, після візиту у відділення банку, точки ІКЦ та відділення в Епіцентрах.
  • Візити приватних підприємців та юридичних осіб не приймають участь в процесі.
  • Повідомлення відправляються після першого візиту та тільки один раз на день.

Відповідь

Після візиту до відділення Sense Bank на ваш номер телефону надійде повідомлення (в смс, Viber, або Push-повідомлення):

  1. Перейдіть за посиланням в повідомленні з пропозицією оцінити сервіс, яке надійшло:
    ▪ в смс; 

    ▪ в Push-повідомленні в цифровому банку Sense SuperApp, та натисніть "Оцінити".
  2. Оцініть якість обслуговування у відділенні:
    ▪ 😊 — у нас супер-крутий сервіс і ви задоволені;
    ▪ 🙁 — все погано, вам не сподобалось обслуговування.
  3. Додатково опишіть свої враження від візиту, детальніше про причину саме такої оцінки:

Залиште свій відгук, адже ми завжди прагнемо стати краще завтра, аніж сьогодні!

Корисні статті

Cкористатися системою електронної черги для обслуговування у відділенні

Які продукти та послуги можна оформити у відділенні (зокрема в Епіцентрах)?

Чи була ця стаття корисною?
2 з 2 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.