Запитання
Як отримувати повідомлення від банку просто у Viber? Чому канал "смс" треба залишити у минулому? Є інтернет, але немає сотового зв'язку. Як проводити операції, які потребують коду підтвердження?
Відповідь
Все більше ситуацій, коли в нас на 100% є інтернет. Але не можемо сказати те саме про покриття мобільним зв'язком — ви знаходитесь за кордоном та ще не активували роумінг або ж використовуєте сім-картку закордонного оператора, або ж просто перебуваєте поза межами покриття вашого українського оператора чи на тимчасово окупованих територіях.
Рекомендуємо подбати зазделегідь про можливість отримувати коди підтвердження від банку — оберіть Viber як канал отримання таких повідомлень. Ваша інструкція в статті "Вибрати спосіб отримання коду підтвердження для операцій у Sense SuperApp". Також перевірте налаштування вашого Viber (вам у допомогу стаття "Включити або відключити повідомлення від банку в Viber").
Ще не подбали про діджиталізейшн ваших транзакційних сповіщень — у нас для вас також є рекомендація "Активувати безкоштовні PUSH-повідомлення за картковими операціями у Sense SuperApp".
Будьмо 100% digital разом з Sense Bank!
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійти, щоб залишити коментар.