Запитання
Які зміни відбулися в ДБО з 20 квітня 2023 року? Які доповнення в процедурі інформування клієнтів з 20 квітня 2023 року?
Відповідь
Якщо ви отримали попередження про переключення на PUSH-сповіщення замість смс — не дивуйтеся, саме стосовно цієї опції внесено доповнення в ДБО.
З 20 квітня 2023 року банк може автоматично вибирати найзручніший канал для повідомлень про транзакції з карток (PUSH/Viber/смс) відповідно до вашого тарифного плану. Ми обов'язково повідомимо вас про зміни не пізніше ніж за 5 днів до переключення каналу.
Ця зміна стосується лише вже активованої послуги інформування. Якщо ж послуга не була активована, нічого не зміниться. Наприклад, якщо у вас активовані смс, а банк вважає PUSH більш зручним для вашої картки, інформування переключиться на PUSH із попередженням за 5 днів.
Ці умови розміщені в пункті 4.3.48 Розділу 4. "ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН" Договору банківського обслуговування фізичних осіб. Для вашої зручності, одразу ж публікуємо повний зміст пункту:
"У межах Послуги інформування змінювати спосіб і канал повідомлення Клієнта (Держателя) про здійснені з використанням Платіжної картки платіжні операції. Зміна способу інформування, зміну каналу з одного на інший здійснюється Банком за умови повідомлення Клієнта у спосіб, визначений п. 11.1 Договору або письмово, на адресу місця проживання, що зазначена у Анкеті-заяві про акцепт, за 5 календарних днів до дати зміни такого каналу/способу інформування".
З чинною версією ДБО ви можете ознайомитись на офіційному сайті банку.
Коментарі
1 коментар
Артеме Олеговичу, дуже прикро, що склалась така ситуація, приносимо вибачення за завдані незручності. Але про ці зміни банк повідомив всіх клієнтів завчасно, а саме за місяць до введення змін. Якщо вам не підійшов такий канал інформування, ви можете повернутись до інформування за допомогою смс. Для цього скористайтесь, будь ласка, інструкцією у статті: "Підключити смс по картці в Sense SuperApp".
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.