Помилково відправлено P2P-переказ на іншу картку. Що робити?

Проблема

Допущена помилка в номері картки під час переказу з картки на картку нашого або іншого банку. Що робити, якщо помилково відправили P2P-переказ на іншу картку? Як повернути кошти, які помилково відправили на іншу картку?

Умова

  • Помилково переказані кошти можна повернути тільки за згодою отримувача платежу — за правилами МПС такий платіж відмінити або оскаржити неможливо, оскільки він був вами відправлений добровільно та з використанням коду підтвердження або 3D-Secure.
  • Банк не має права ініціювати відміну такого платежу.

Рішення

Ваші дії для повернення помилкового переказу залежать від того, на картку якого банку ви здійснили переказ.

Переказ на картку нашого банку (з картки нашого або іншого банку).

Ми спробуємо врегулювати ситуацію з отримувачем, якому ви помилково здійснили переказ коштів. Співробітник банку зв'яжеться з отримувачем із відповідним запитом. Якщо отримувач надасть згоду на повернення коштів, ми маємо надати ваш номер телефону для подальшого узгодження питання.

Для можливості надати ваш номер телефону:

  1. Заповніть бланк заяви на компьютері (приклад заповненої заяви).
  2. Надішліть заяву в банк одним із способів:
    • в паперовому вигляді — роздрукуйте заповнену заяву, поставте свій підпис та надішліть поштою Голові Правління за адресою: 03150, м. Київ, вул. Велика Васильківська, 100 (номер телефону отримувача 044 494 01 01);
    • в електронному вигляді — заповнену заяву збережіть у форматі pdf, підпишіть документ за допомогою "Дія.Підпис" на комп'ютері та надішліть на електронну пошту банку ccd@sensebank.com.ua. В темі листа вкажіть "Помилковий платіж".

Очікуйте відповідь від банку протягом двох робочих днів — ми обов’язково повідомимо вам у смс, чи вдалось зв’язатись з отримувачем.

Переказ на картку іншого банку (з картки нашого банку).

Зверніться до банка-отримувача для врегулювання ситуації. Повний номер картки, на яку ви помилково переказали кошти, перегляньте у квитанції в Sense SuperApp.

Якщо банк-отримувач вам відмовив у розгляді запиту:

  1. Повідомте нам про цей факт, зателефонувавши до контакт-центру за номером 0800 50 20 50 або через онлайн-чат в Sense SuperApp — ми зі своєї сторони відправимо запит в банк-отримувача. Якщо клієнт-отримувач буде згоден повернути кошти, ми повинні надати в банк-отримувача ваш номер телефону та реквізити для повернення коштів.
  2. Заповніть заяву-згоду (бланк заяви) для можливості надання отримувачу вашого номеру телефону та реквізитів для повернення коштів (приклад заяви).
  3. Надішліть заяву в банк одним із способів:
    • в паперовому вигляді — роздрукуйте заповнену заяву, поставте свій підпис та надішліть поштою Голові Правління за адресою: 03150, м. Київ, вул. Велика Васильківська, 100 (номер телефону отримувача 044 494 01 01);
    • в електронному вигляді — заповнену заяву збережіть у форматі pdf, підпишіть документ за допомогою "Дія.Підпис" на комп'ютері та надішліть на електронну пошту банку ccd@sensebank.com.ua. В темі листа вкажіть "Помилковий платіж".

Очікуйте відповідь від банку протягом двох робочих днів — ми обов’язково повідомимо вам у смс про зворотній зв'язок від банка-отримувача.

Корисні статті

Переглянути історію операцій та отримати квитанцію у Sense SuperApp

Підписати документи через "Дія.Підпис" на комп’ютері

Підписати документи через "Дія.Підпис" на смартфоні

Чи була ця стаття корисною?
11 з 12 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.