Запитання
Як проводяться платежі для нерезидентів? Який регламент проведення платежу, якщо отримувач нерезидент? Коли буде проведено платіж, якщо відправник платежу нерезидент?
Відповідь
Національний банк України поклав на банки функцію валютного нагляду за будь-якою операцією, де однією зі сторін є нерезидент — ці вимоги викладені в Постанові НБУ №5 від 02.01.2019 року та в Постанові №72 від 30.05.2023 року.
Тому під час здійснення платежу за реквізитами в гривні, якщо відправник або отримувач є нерезидент, можливе відкладення платежу до надання підтверджуючих документів.
Якщо ви здійснили такий платіж і він був відкладений банком — вам зателефонує співробітник банку та повідомить перелік документів, які необхідно надати, щоб банк зміг провести такий платіж.
Документи ви можете надати:
- в паперовій формі — у відділення банку;
- в електронному вигляді (сканкопії або фото) — надішліть в онлайн-чат Sense SuperApp або на електронну адресу банку ccd@sensebank.com.ua (в темі листа вкажіть: Постанова №5, ваші прізвище та РНОКПП, підтвердження платежу).
Для того щоб платіж був проведений, надайте документи в такі строки:
-
Платіж відправлений вами:
▪ клієнту нашого банку — протягом трьох робочих днів;
▪ в інший банк — до 16:00 поточного робочого дня (якщо платіж відправлено після 16:00 або у вихідний день — до 16:00 наступного робочого дня).
- Ви отримувач платежу — надайте документи протягом трьох робочих днів.
Після отримання банком документів, платіж буде проведено.
Якщо документи не надійдуть в банк у вказані строки — платіж буде скасовано, а гроші повернуто відправнику платежу.
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.