Завдання
Підтвердити платіж в Sense SuperApp, який створено за вашим запитом.
Умова
- Послуга доступна для клієнтів Sense Club.
- Проведення платежу можливо з активної дебетової картки або з поточного рахунку.
- Недоступно:
▪ для нерезидентів;
▪ за рахунок кредитних коштів, овердрафту;
▪ з кредитних карток (навіть за рахунок власних коштів);
▪ перерахувати кошти на депозит в нашому банку. - Якщо запит на створення платежу виконано:
▪ до 12:00 — платіж очікує підтвердження до 22:30 поточного дня (платіж на рахунок ІБС — до 17.00 поточного дня);
▪ після 12:00 — платіж очікує підтвердження до 22:30 наступного дня (платіж на рахунок ІБС — до 17.00 поточного дня). - Комісія за переказ коштів:
▪ між своїми рахунками в нашому банку — безкоштовно;
▪ на рахунки фізичних осіб в нашому банку — безкоштовно;
▪ на рахунки юридичних осіб в нашому банку — 0,3% (min 100 грн, max 1000 грн);
▪ на рахунки в іншому банку — 1% (min 50 грн).
Рішення
Для проведення платежу, який був створений за вашим запитом в онлайн-чаті Sense SuperApp або контакт-центрі банку — підтвердіть його:
- Перейдіть на Push-повідомлення та натисніть "Перейти та підтвердити".
Або перейдіть в меню "Профіль" з робочого столу та натисніть "Мої документи".
- Натисніть на платіж, який бажаєте провести.
- Перевірте деталі платежу та натисніть "Оплатити". Дані платежу заповнені та недоступні до редагування. Якщо необхідно внести зміни — скасуйте платіж та зверніться повторно для створення нового платежу в онлайн-чат Sense SuperApp або в Контакт-центр банку.
- Введіть код із смс для підтвердження переказу коштів.
- Платіж проведено. Строки зарахування подивіться у статті "Які строки зарахування платежів в банку Sense SuperApp?".
Корисні статті
Переглянути статус платежу, створеного за запитом клієнта aClub в Sense SuperApp
Скасувати платіж, створений за запитом клієнта Sense Club в Sense SuperApp
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.