Перейти до основного контенту

Які операції недоступні в інтернет-банку My Sense Bank з 5 жовтня 2023 року?

Коментарі

Коментарів: 16

  • Олександр

    Оце так новина…  А я, між іншим, постійно користуюся цими сервісами вже 4 роки. Тож таким “покращенням”, ви щойно позбавили мене можливості, користуватися потрібними мені сервісами в зручний для мене спосіб. Кому подякувати?

    1
  • Костянтин

    Шановні члени та членкіні вашої креативної команди приєднуюсь до променів добра, які вам надіслав пан Олександр. Зі свого боку констатую те, що ви зовсім не розумієте людей, які звикли до інтернет-банку My Sense Bank. Не забувайте про те, що ви для нас а не ми для вас!

    1
  • Аліна Терещенко

    Олександре та Костянтине, добрий день! Більшість клієнтів вибирають саме цифровий банк Sense SuperApp. Він зручний, бо завжди у вас під рукою і в будь-який момент можна виконати операцію, яка вам потрібна. Зараз максимально розширюємо цифровий банк, щоб вам було ще зручніше. 

    Зверніть увагу, ту операцію, яку ви раніше проводили через My Sense Bank, ви і зараз можете проводити, але вже через Sense SuperApp. Впевнені, що ви дуже швидко звикнете до виконання операцій у застосунку, варто лише спробувати =) 
    А вам у допомогу ми підготували статті-інструкції “ЦИФРОВИЙ БАНК SENSE SUPERAPP ДЛЯ ФІЗИЧНИХ ОСІБ”.

    0
  • Олександр

    Аліна, мабуть у більшості клієнтів нема проблем з зором. А в мене вони є. Тому робота зі смартфоном для мене просто кара якась. А SuperApp, який Ви так рекламуєте, не має адаптації для людей з вадами зору. Хоча мав би містити таку функцію. Я використовую також і SuperApp. Але я не можу звикнути і не хочу звикати до того, що мене не влаштовує. Тож я вважаю, що обидва сервіси і My Sense Bank, і SuperApp мають працювати паралельно і містити однаковий функціонал. Людина сама має обрати, що їй зручніше. 

    0
  • Аліна Терещенко

    Олександре, добрий день! Абсолютно згодні, що всі сервіси банку мають бути максимально зручними для всіх клієнтів. Вашу пропозицію про адаптацію застосунка до потреб людей із вадами зору передала на розробників. Дякую за фідбек!

    0
  • Петр

    Цілком згоден з Олександром, банк для клієнтів а не клієнти для банку.

    Набагато зручніше працювати за ПК в сервісі Sense Ban де екран 15,6 і рзмір клавіатури зручний, чим на смартфоні да екран 6, клавіатура займає 30% і шаблон на екрані розміром 4 дюйми, мені геть не зручно, як що сервіс закриють, то я піду з цього банку

    1
  • Виталия Шишкина

    Петре, розуміючи, що деякі клієнти все ж продовжують користуватися інтернет-банком My Sense Bank, сервіс не плануємо повністю закривати і залишаємо основний набір функціоналу. Дякуємо за розуміння та зворотній зв'язок. Ваш коментар передано на розробників.

    0
  • Олександр

    Шановне керівництво та працівники Sense Bank,

    Ще 07.10  я зареєстрував звернення за номером 1-43540041072, шо стосується авторизації в My Sense Bank. Після останніх змін, та урізання функціоналу, мій кабінет постійно потребує 3-рівневої авторизації щоразу при вході. При цьому, зробити пристрій довіреним (як це було раніше) тепер змоги нема. Очевидно, що ваша Ціль зробити користування My Sense Bank для клієнтів настільки незручним, а сам My Sense Bank настільки нефункціональним, щоб клієнт Сам відмовився від його використання на користь SuperApp. 

    Але. Поки My Sense Bank все ж таки працює, надайте будь ласка можливість користуватися цим сервісом вільно і зручно. Чому я маю щоразу вводити номер картки і cvv, якщо у мене є мій власний пароль? Всі ж знають, що банк ніколи не питає ані коди, ані cvv. А тут чомусь питає!

    Тож я ще раз прошу відреагувати на моє звернення 1-43540041072 і повернути втрачену функцію. Бажано повернути також і решту інших функцій, що були скасовані 5 жовтня. Дякую.

     

    0
  • Виталия Шишкина

    Олександре, авторизація в My Sense Bank змінена з метою більш безпечного користування інтернет-банком, для захисту ваших рахунків від шахрайських дій. Так, розуміємо, що це викликає певні незручності, але безпека понад усе і скасувати такий рівень авторизації неможливо.  В Sense SuperApp такий же рівень авторизації, але дещо спрощується можливістю авторизуватися за допомогою біометричних даних — тобто за допомогою FaceID або відбитку пальця. 

    0
  • Петр

    коли у вас була назва АльфаБанк тоді більш менш нормально працювали платіж за шаблонами (була можливість зберегти  квитанцію на ПК у вигляді PDF формату) змінили назву, можливість зникла, дістати квитанцію терміном 
    більше року намає можливості, та й пточну квитанцію безпосередньо на ПК отримати не можливості.
    Отаке "Покращення" роботи з клієнтами відбувається у цьому банку. На теперішній час закривать можливість 
    оплачувати комуналку за шаблонами, економлять затрати на ПО. Відповідають ми "не плануємо повністю закривати і залишаємо основний набір функціоналу." Основний фкнкціонал це можливість ОПЛАТИТИ  та можливість отримати квитанцію що оплата була здійснена. Шаблони які складені в Sense Ban не підтягуються в додатку, 
    раніше така можливість була. Мабуть керівництво банку не зацікавлене в приватних клієнтах.

    0
  • Петр

     фраза “Ваш коментар передано на розробників”  нічого  не варта, разробники пишуть ПЗ на онові технічного завдання(ТЗ). Як що в ТЗ зміни не вносяться то інше для розробників не указ. необхідно вносити зміни в ТЗ.

    0
  • Олександр

    Петро, я Вас підтримую на 100%. Ваше справедливе роздратування є цілком об'єктивним.

    0
  • Олександр

    Виталия Шишкина, дякую за ваші роз'яснення.

    Тобто авторизація в SuperApp можлива (далі Ваша цитата) “за допомогою біометричних даних — тобто за допомогою FaceID або відбитку пальця”? Я  не надавав Sense банку свої біометричні дані (наприклад відбитки) . Те саме стосовно FaceID. 

    Авторизація в SuperApp використовує ту саме форму, що і My Sense Bank: номер телефону, вік, потім sms, потім номер картки + cvv. 

    Різниця в тому, що на мобільному пристрої достатньо авторизуватись одноразово, а потім вводити тільки PIN, а в My Sense Bank потрібно проходити весь цикл авторизації щоразу. Раніше, так само як в SuperApp вводиться PIN, в My Sense Bank можна було вводити тільки пароль. Ви це знаєте, пам'ямаєте?

    То поясніть мені будь ласка, шановна Виталия Шишкина, як саме/чим захищений SuperApp, що він НЕ потребує 3-рівневої авторизації щоразу? Якщо SuperApp використовує також біометричні дані клієнта, то пояснить будь ласка, звідки у банку мої біометричні дані? Бо я їх банку не надавав. Ви натякаєте, що банк їх приховано зібрав без моєї згоди?

    0
  • Виталия Шишкина

    Олександре, дякую. Ви все правильно описали про авторизацію і звісно, Sense SuperApp не використовує без згоди ваші біометричні дані. Це можливо, тільки якщо ви встановите такий спосіб авторизації у налаштуваннях застосунку. Без встановлення таких налаштувань, виконувати наступні входи можна за встановленим вами PIN. Ви зараз спілкуєтеся з автором статті, а не зі співробітником підтримки, можемо в коментарях обговорювати лише зміст статті. Зі свого боку я передала ваші пропозиції на розробників. Для додаткових пропозицій чи роз'яснень зверніться, буль ласка, в онлайн-чат Sense SuperApp. Співробітники підтримки працюють 24/7.

    1
  • Погоджуюсь з усіма, що писали вище. Все, що б не вигадали в банку,- проти клієнта. Тільки пристосуєшься-зміни, і не в кращу сторону. Занадто багато часу витрачається на ці  “ігри”. А особливо розчаровує, коли найпростіші операції, раптом стають недоступні і якраз у важливий момент. Треба цінувати свій час і час інших людей!  

    0
  • Виталия Шишкина

    Дякуємо за зворотній зв'язок. Приносимо вибачення, якщо завдали незручності. Рекомендуємо все ж використовувати застосунок Sense SuperApp, де ви зможете виконувати операції, які раніше проводили через My Sense Bank. І маємо надію, що ви дуже швидко звикнете до Sense SuperApp — варто лише спробувати =) 

    0

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.