Завдання
Переглянути статус платежу, створений за запитом клієнта Sense Club в Sense SuperApp.
Умова
- Доступно переглянути повні деталі платежу, якщо рахунок, з якого виконувався платіж, активний.
Рішення
Щоб переглянути статус платежу, який був створений за вашим запитом в онлайн-чаті Sense SuperApp або контакт-центрі банку:
- Перейдіть у меню "Профіль" з робочого столу Sense SuperApp.
- Натисніть "Мої документи".
- Перегляньте платежі, які очікують вашого підтвердження, та вже опрацьовані та мають певний статус. Натисніть на конкретний платіж, щоб переглянути детальніше.
- Платіж зі статусом:
▪ "Проведено" — платіж вами підтверджено і проведено банком, тобто кошти відправлені отримувачу. Натисніть "Деталі операції" — щоб переглянути інші деталі, сформувати квитанцію, повторити платіж чи створити шаблон до операції.
▪ "В обробці" — платіж вами підтверджено та очікує обробки.
▪ "Скасовано клієнтом" — платіж вами скасовано.
▪ "Минув термін дії" — платіж скасовано банком через закінчення строку дії створеного платежу.
▪ "Скасовано банком" — платіж скасовано банком за результатами додаткових перевірок.
▪ "Технічна помилка" — проведення платежу неможливо з технічних причин або через невідповідний статус рахунку.
Для уточнення деталей щодо статусу платежу або для створення нового платежу — зверніться до менеджера в онлайн-чат Sense SuperApp або зателефонуйте за номером 0800 50 20 50.
Корисні статті
Підтвердити платіж, створений за запитом клієнта Sense Club в Sense SuperApp
Скасувати платіж, створений за запитом клієнта Sense Club в Sense SuperApp
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійти, щоб залишити коментар.