Переглянути статус платежу, створеного за запитом клієнта aClub в Sense SuperApp

Завдання

Переглянути статус платежу, створений за запитом клієнта aClub в Sense SuperApp.

Умова

  • Доступно переглянути повні деталі платежу, якщо рахунок, з якого виконувався платіж, активний.

Рішення

Щоб переглянути статус платежу, який був створений за вашим запитом в онлайн-чаті Sense SuperApp або контакт-центрі банку:

  1. Перейдіть у меню "Профіль" з робочого столу Sense SuperApp.
  2. Натисніть "Мої документи".
  3. Перегляньте платежі, які очікують вашого підтвердження, та вже опрацьовані і мають певний статус. Натисніть на конкретний платіж, щоб переглянути детальніше. 
    2.png
  4. Платіж зі статусом:
    ▪ "Проведено" — платіж вами підтверджено і проведено банком, тобто кошти відправлені отримувачу. Натисніть "Деталі операції" — щоб переглянути інші деталі, сформувати квитанцію, повторити платіж чи створити шаблон до операції.


    ▪ "В обробці" — платіж вами підтверджено і очікує обробки.

    ▪ "Скасовано клієнтом" — платіж вами скасовано.

    ▪ "Минув термін дії" — платіж скасовано банком через закінчення строку дії створеного платежу. 


    ▪ "Скасовано банком" — платіж скасовано банком за результатами додаткових перевірок. 

    ▪ "Технічна помилка" — проведення платежу неможливо з технічних причин або через невідповідний статус рахунку.

Для уточнення деталей щодо статусу платежу або для створення нового платежу — зверніться до менеджера в онлайн-чат Sense SuperApp або в контакт-центр банку за телефоном 0800 50 20 50.

Корисні статті

Підтвердити платіж, створений за запитом клієнта aClub в Sense SuperApp

Скасувати платіж, створений за запитом клієнта aClub в Sense SuperApp

Чи була ця стаття корисною?
3 з 3 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.