Я отримав смс про повернення коштів за неуспішну операцію. Як повернути кошти?

Запитання

Як повернути невикористані кошти? Я отримав смс про повернення коштів за неуспішну операцію. Що робити? 

Відповідь

Міжбанківська платіжна система повернула кошти за неуспішну операцію, яку ви виконували в минулому — це був платіж через "Популярні шаблони" в Sense SuperApp (оплата комунальних послуг, поповнення мобільного тощо).

Тому ми надіслали вам повідомлення із сумою, яку ви можете повернути. А у цій статті пояснимо, як це можна зробити.

На який рахунок можна повернути кошти?

Кошти за неуспішну операцію ви можете повернути на рахунок:

Неможливо повернути кошти в касі банку, а також перерахувати на депозитний рахунок або на погашення кредиту.

Як повернути кошти?

Щоб повернути кошти, протягом 180 днів з моменту отримання смс, виконайте такі дії:

  1. Заповніть заяву на повернення коштів у довільній формі на ім'я Голови Правління. В заяві вкажіть реквізити рахунку для повернення коштів (якщо це рахунок іншого банку, вкажіть повні реквізити).
  2. Надайте в банк заяву одним із способів:
    • в електронному вигляді — заповнену заяву збережіть у форматі pdf, підпишіть документ за допомогою "Дія.Підпис" та відправте ці три документи (заява в форматі pdf, заяву підписану "Дія.Підпис", документ Validation_Report, тобто підтвердження підпису) на електронну пошту банку ccd@sensebank.com.ua. В темі листа вкажіть "Повернення коштів".
    • особисто у відділення банку.

Кошти будуть відправлені на наступний робочий день після отримання банком заяви. Строки зарахування на рахунок:
в нашому банку — протягом дня;
в іншому банку — до трьох робочих днів. 

Якщо ви не надасте заяву протягом 180 днів після отримання вами смс — кошти повернути вже буде неможливо.

Корисні статті

Як відправити письмовий запит в банк?

Графік роботи відділень Sense Bank

Чи була ця стаття корисною?
2 з 2 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.