Завдання
Актуалізувати дані неактивному клієнту в Sense SuperApp.
Умова
-
Банк запитує оновлення документів з метою захисту неактивних клієнтів-користувачів Sense SuperApp від дій шахраїв.
-
Недоступно:
▪ якщо в застосунку Дія немає закордонного паспорта або ІD-паспорта громадянина України;
▪ для нерезидентів;
▪ для резидентів без РНОКПП;
▪ для публічних осіб;
▪ для резидентів з ознакою зв'язку з США (FATCA);
▪ якщо прописка в АР Крим або м. Севастополь.
У таких випадках зверніться до відділення банку з оригіналом документу, що посвідчує особу, та РНОКПП (за наявності). - Для швидкого проходження процесу актуалізації даних — спочатку встановіть застосунок Дія та активуйте Дія.Підпис, а потім слідуйте інструкції нижче.
Рішення
З метою захисту неактивних клієнтів від дій шахраїв, здійснюється процес верифікації. Якщо ви відповідаєте критеріям неактивного клієнта, то під час входу в цифровий банк, замість робочого столу, відкриється повідомлення про необхідність оновити документи. Вікно не можливо закрити, повідомлення буде з'являтись при кожному вході у застосунок.
Щоб надалі користуватись послугами банку в SenseSuperApp пройдіть актуалізацію даних:
- Увійдіть в SenseSuperApp та натисніть "Оновити".
- Натисніть "Актуалізувати дані через Дію" та пройдіть подальшу ідентифікацію за допомогою застосунку Дія.
- В застосунку Дія, у вікні з запитом надання документів в банк натисніть "Підписати", щоб підтвердити за допомогою Дія.Підпис.
- Введіть код для Дія.підпису. Якщо забули код — натисніть "Не пам'ятаю код для Дія.Підпис" та пройдіть процедуру відновлення. Якщо Дія.Підпис ви ще неактивували, скористайтесь інструкцією для його активації "Активувати Дія.Підпис в застосунку Дія" та повертайтесь до процесу оновлення даних.
- Поставте відмітку у чекбоксі про згоду на надання документів та натисніть "Надіслати через Дію". Отримання даних від Дія та підписання анкети має бути виконане в один календарний день.
Для актуалізації документів через Дію у вас має бути закордонний або ІD-паспорт в Дії. Якщо документи в Дії не знайдені, зверніться до відділення банку. - Після передачі документів ви автоматично повернетеся в Sense SuperApp. Зачекайте поки документи пройдуть оборобку.
- Натисніть "Пройти верифікацію" та зробіть селфі, керуючись підказками.
- Селфі прийнято. Натисніть "Готово".
- Перевірте паспортні дані в анкеті, отримані з Дії та натисніть "Підтвердити".
- Перевірте та заповніть особисті дані.
Адресу фактичного проживання можна вказати лише на території України. Якщо ви є податковим резидентом іншої країни, окрім України/США — поставте позначку у відповідному чекбоксі. Ознайомтеся зі згодою на обробку даних, поставте позначки в чекбоксах про підтвердження та натисніть "Підтвердити". - Поставте власноручний підпис на екрані телефону та натисніть "Підписати".
- Документи оновлені. Натисніть "Готово".
Корисні статті
Пройти повторну ідентифікацію на вимогу банку з оновленням даних в Sense SuperApp
У яких населених пунктах є відділення Sense Bank?
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.