Запитання
Ви отримали смс з повідомленням про відмову у проведенні операції з карткою. Що робити?
Відповідь
Ми отримали запит на проведення операції за вашою карткою, але на жаль, вона була відхилена. Це може статися з однієї з таких причин:
- картка ще не активована. Ви використовуєте картку, отриману на "Новій пошті", але ще не активували її. Для активації скористайтеся інструкцією в статті "Активувати картку після отримання на "Новій пошті" в Sense SuperApp", а потім повторіть спробу.
-
операція недоступна для вашої картки або рахунку, бо заборонена для гривневих рахунків або віртуальних карток (наприклад, відповідно до вимог НБУ), або термінал, через який ви здійснюєте операцію, очікує наявність пластикової картки, але ви використовуєте віртуальну.
Корисні статті
Які обмеження на зняття готівки, перекази та покупки з карток на період воєнного стану?
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійти, щоб залишити коментар.