Запитання
Як пройти актуалізацію анкетних даних? Для чого актуалізовувати дані? Як актуалізувати дані, якщо немає Дія?
Відповідь
В цій статті зібрали для вас відповіді на найчастіші запитання з приводу актуалізації анкетних даних.
Навіщо актуалізовувати дані? Де вказано, що потрібно актуалізовувати дані?
Банк запитує актуалізацію даних, якщо підходить або прострочено строк повторної ідентифікації в банку. Виконується згідно з Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення").
Інформація про необхідність оновлення та актуалізації даних вказана у п. 4.2.1. Договору про банківське обслуговування фізичних осіб.
Чи пов'язано оновлення даних в банку з Законом про мобілізацію?
Ні, не пов'язано. Банк проводить актуалізацію згідно з Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення").
Як актуалізувати дані?
Потрібно перейти за посиланням, яке вказано у повідомленні та покроково пройти актуалізацію. В допомогу вам стаття: "Оновити документи в банку через Дію за допомогою Sense SuperApp".
Як актуалізовувати дані, якщо не встановлено застосунок Дія на телефон?
Для цього встановіть застосунок Дія та активуйте Дія.Підпис. Потім перейдіть за посиланням, яке вказано у повідомленні, та пройдіть актуалізацію за інструкцією у статті: "Оновити документи в банку через Дію за допомогою Sense SuperApp".
Як актуалізувати дані, якщо в Дія відсутні паспортні дані?
Якщо в Дія відсутні дані закордонного паспорта або ІD-паспорта громадянина України, то для актуалізації даних зверніться до відділення банку з оригіналом документа, що посвідчує особу, та РНОКПП (за наявності).
Я нещодавно заповнював анкету та вносив коректні дані, мені знову треба актуалізувати анкету?
Так. Ця необхідність викликана зміною нормативних вимог НБУ, а саме змінами до Постанови N°65.
Під час повторного заповнення анкети уважно заповнюйте поле "Дохід", адже саме через нього вам потрібно повторно актуалізовувати дані. Наприклад, ви помилились і в анкеті вказали щомісячний дохід 15 гривень 00 копійок, а операції проводите на суму до 15 000 грн в місяць.
В яких випадках ще треба звертатись до відділення для актуалізації даних?
▪ для нерезидентів;
▪ для резидентів без РНОКПП;
▪ для публічних осіб;
▪ для резидентів з ознакою зв'язку з США (FATCA);
▪ якщо прописка в АР Крим або м. Севастополь.
У таких випадках треба звернутись до відділення банку з оригіналом документа, що посвідчує особу, та РНОКПП (за наявності).
Що буде, якщо я не пройду повторну ідентифікацію/не оновлю документи?
Дана вимога регламентована ЗУ "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення".
Також інформація про необхідність оновлення та актуалізації даних вказана у п. 4.2.1. Договору про банківське обслуговування фізичних осіб.
Ми впевнені, що ви, як свідомий громадянин України, виконаєте його. В іншому випадку, банк залишає за собою право не закривати рахунки, але може обмежити їх користування та обмежити надання вам банківських послуг.
Як зняти обмеження з рахунку, які накладено через протерміновану повторну ідентифікацію?
Оновіть дані та обмеження на рахунках будуть зняті протягом двох робочих днів. Якщо блокування не буде скасовано у встановлений строк, зверніться до нашого онлайн-чату в Sense SuperApp або зателефонуйте за номером 0800 50 20 50.
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.