Запитання
Надійшло смс, що SWIFT не зараховано на рахунок, що робити? Які мої дії, щоб кошти зарахувались?
Відповідь
Якщо ви отримали повідомлення "Шановний клієнте! SWIFT-переказ не було зараховано на ваш рахунок", це означає, що необхідно надати в Sense Bank уточнення стосовно переказу для його зарахування. Найпопулярніші причини — уточнити реквізити або надати підтверджуючі документи.
Якщо уточнення за переказом не буде надано, то через 30 днів кошти повернуться відправнику.
За повернення утримується комісія з суми переказу відповідно до тарифів банку (п. 2.2.2.5).
Для уточнення деталей зверніться одним зі способів:
- напишіть в онлайн-чат в Sense SuperApp;
- зателефонуйте за номером 0 800 50 20 50 (з України) або +380 44 298 80 00 (з-за кордону);
- зверніться до відділення банку. При собі потрібно мати паспорт та РНОКПП та підтверджуючі документи (за необхідністю).
Корисні статті
Як отримати та відправити переказ SWIFT?
Відправити SWIFT переказ за кордон в період воєнного стану
Які обмеження на зняття готівки та покупки з карток на період воєнного стану?
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.