Запитання
Отримав повідомлення, що треба оновити дані. Що робити? Як актуалізувати дані в банку після отримання смс? Що за повідомлення "Актуалізація даних? Отримав повідомлення про необхідність оновити дані. Які мої подальші дії?
Відповідь
Якщо ви отримали повідомлення з текстом "Просимо оновити персональні дані для подальшого користування послугами банку. У разі відсутності актуальних даних з ХХХХ (дата, до якої треба актуалізувати дані) банк обмежить здійснення операції згідно з вимогами закону (№ 361-IX від 06.12.2019)", це значить, що ваші ідентифікаційні дані в банку втратили актуальність та їх потрібно актуалізувати (наприклад, паспортні дані, прописку та ін.).
Інформація про необхідність оновлення та актуалізації даних вказана у п. 4.2.1. Договору про банківське обслуговування фізичних осіб.
Додатково вимога регламентується Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення (№ 361-IX від 06.12.2019)" і ніяк не пов'язана з законом про мобілізацію.
Ми впевнені, що ви, як свідомий громадянин України, виконаєте актуалізацію даних до вказаної в повідомленні дати. В іншому випадку банк залишає за собою право обмежити користування банківськими продуктами та заборонити видаткові операції за рахунками.
Актуалізувати дані можете:
- самостійно. Для вас створено покрокові інструкції "Як оновити документи в банку через Sense SuperApp?";
- здійснивши відеодзвінок до банку. Доступно, якщо на пристрій встановлено Дію і в Дія є закордонний паспорт або ІD-паспорт громадянина України. Графік роботи відеочату — щоденно з 06:30 до 01:00;
- звернувшись до відділення банку з оригіналом документа, що посвідчує особу, та РНОКПП (за наявності).
Якщо ви не встигнете актуалізувати дані до дати, вказаної в повідомленні, а оновите їх після цієї дати, то обмеження на рахунках будуть зняті протягом двох робочих днів після актуалізації.
У разі виникнення додаткових запитань зверніться до нашого онлайн-чату в Sense SuperApp, зателефонуйте за номером 0 800 50 20 50 (з України), +380 44 298 80 00 (з-за кордону) або здійсніть відеодзвінок до банку.
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.