24 листопада з 03:00 до 06:00 та 25 листопада з 03:00 до 05:00 проводимо технічні роботи з оновлення IT-систем банку, тому в цей час недоступні ряд послуг та сервісів банку:
- цифровий банк Sense SuperApp;
- інтернет-банк My Sense Bank;
- сервіс Sense-Money;
- смс-сервіс 3344, голосове меню;
- сервіс бізнес-картка;
- недоступні операції з цінними паперами, воєнними облігаціями;
- недоступний сервіс залучення та пролонгації депозитів;
- оформлення дебетових карток та кредитних продуктів через сайт банку;
- поповнення карток через Sense-Pay;
- перекази з картки на картку;
- поповнення рахунків та карток, а також погашення кредитів в банкоматі з функцією поповнення cash-in;
- погашення кредитів в терміналах самообслуговування (EasyPay, city24 та інші).
Рекомендуємо провести операцію до або після проведення робіт.
Перепрошуємо за тимчасові незручності.
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.