Технічні роботи завершені. Сервіси банку за допомогою месенджера Viber працюють в штатному режимі.
Від 1 до 15 січня 2025 року проводилися технічні роботи з оновлення систем банку, тому в цей час були недоступні ряд послуг та сервісів банку за допомогою месенджера Viber:
- отримання коду підтвердження для проведення операції у Sense SuperApp;
-
отримання транзакційних повідомлень після проведення операції;
-
отримання коду для входу в застосунок Sense SuperApp.
Що робити під час технічних робіт?
-
Для отримання інформації про операції ви можете:
▪️ отримувати смс із деталями операцій (вартість послуги згідно з тарифами картки);
▪️ отримувати PUSH-повідомлення в застосунку Sense SuperApp (ця опція є безкоштовною).
Інструкція з підключення безкоштовних сповіщень в статті "Активувати безкоштовні PUSH-повідомлення за картковими операціями у Sense SuperApp". -
Для проведення операції, якщо код отримували у Viber, він надійде у смс.
-
Якщо виникли труднощі з входом в особистий кабінет — зверніться у відеочат за прямим посиланням https://sense.top/VChat;
-
У період технічних робіт ви можете звертатися до зручного для вас каналу підтримки Sense Bank:
▪️ онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp (також чат в месенджерах Apple messages, особистих повідомленнях Facebook, Twitter, Instagram);
▪️ відеочат в цифровому банку Sense SuperApp (для дзвінка потрібен тільки стабільний інтернет);
▪️ зателефонуйте за номером 0 800 50 20 50 (з України) або +380442988000 (з-за кордону).
Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за розуміння!
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійти, щоб залишити коментар.