Запитання
Чому не можу розрахуватися карткою? Чому при розрахунку токеном картки Mastercard виникає помилка? Чому автоматично не списується плата за підписку? Як успішно розрахуватися карткою?
Відповідь
Банк впроваджує зміни у використанні карток Mastercard: БІН-номери банку змінюються із 6-значних на 8-значні. Це відбувається відповідно до нового міжнародного стандарту ISO/IEC 7812-1, що регулює систему присвоєння номерів емітентів карток.
Строк оновлення БІН-номерів для карток Mastercard до кінця січня 2025 року. Для карток Visa цей перехід вже успішно завершено.
Що таке БІН-номер картки?
БІН (банківський ідентифікаційний номер) — це перші 6 або 8 знаків на картці, які використовуються для ідентифікації банку, що випустив картку. Завдяки БІН-номеру платіжна система може точно визначити, до якого банку належить картка і як її обробляти. Після оновлення БІН-номери карток Mastercard будуть складатися з 8 знаків.
Чому це важливо?
- Легша ідентифікація карток у всьому світі.
- Більше можливостей для карток через зростання кількості емітентів.
- Вища безпека для ваших даних.
Що це означає для вас?
У більшості випадків оновлення буде непомітним, але можливі деякі ситуації за картками МПС Mastercard, які потребують вашої уваги:
-
Безконтактні платежі через пристрої (телефон, годинник та інше).
Якщо під час оплати девайсом виникає помилка, у такому випадку потрібно видалити картку з електронного гаманця і додати її знову (перетокенізувати). Як додати або видалити картку в Sense SuperApp дивіться детальніше в статті "Як додавати або видаляти картку з Apple Pay, Google Pay, SwatchPay! та Mi Band Pay?". -
Оплати за підписками.
Якщо виникає помилка при оплаті на ресурсах, де ваша картка прив'язана для оплати послуг або підписок, наприклад, Apple, NovaPay, Uber та інші, вам потрібно буде видалити картку на цих платформах та додати її знову, як спосіб оплати. Після цього підписки та оплата послуг працюватимуть з новим токеном. Видаляти картку з електронного гаманця не потрібно. Перевірити, які підписки оформлені через оцифровані токени, ви можете в Sense SuperApp за інструкцією в статті "Управління підписками через Sense SuperApp".
Дії з вищеперелічених пунктів потрібно виконувати лише у разі виникнення помилок під час оплати чи розрахунку. Окрім описаних ситуацій, змін у користуванні картками не передбачено.
Якщо стаття була корисною для вас — поставте їй вподобайку під розділом "Корисні статті".
Корисні статті
Які картки Sense Bank можна підключити до Apple Pay/Google Pay/Garmin Pay/Mi Band Pay/Swatch Pay!?
Чому в розділі "Управління підписками" відображаються не всі оформлені на картку підписки?
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійти, щоб залишити коментар.