29 січня з 9:00 до 14:40 стався інцидент, через який під час здійснення операцій оплати комунальних послуг та поповнення мобільного через Sense SuperApp баланс картки не оновлювався в реальному часі. Тому деякі клієнти проводили платежі кілька разів.
Після усунення інциденту всі операції були проведені і кошти успішно зарахувалися на оплату комунальних послуг, поповнення мобільного тощо.
Якщо оплата пройшла 2-3 рази — не хвилюйтесь! Ці суми також зараховані на рахунок комунального підприємства і будуть відображені в платіжці як "переплата". А тому наступного місяця вам надійде рахунок до сплати на меншу суму.
Якщо ж ви хочете повернути кошти, зверніться до нас:
- через онлайн-чат в Sense SuperApp;
- за номером 0 800 50 20 50 (з України) або +380 44 298 80 00 (з-за кордону).
Ми спробуємо уточнити у партнера про таку можливість.
Перепрошуємо за тимчасові незручності. Дякуємо за розуміння!
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійти, щоб залишити коментар.