Запитання
Які документи потрібні для оформлення іпотечного кредиту?
Умова
Документи мають відповідати чинним вимогам законодавства та бути цілими, без наведень, з вклеєними фото у 25 та 45 років тощо.
Відповідь
Для оформлення іпотечного кредиту необхідні:
- Паспорт громадянина України.
- Для ID-паспортів — Виписку з Єдиного державного демографічного реєстру або довідку про реєстрацію щодо місця проживання. Якщо прописка в АР Крим — Довідку переселенця.
- РНОКПП.
- Для ВПО — Довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.
- Свідоцтво про шлюб (для одружених).
- Свідоцтво про шлюб та/або народження дітей (для клієнтів, що перебувають у шлюбі, та за наявності дітей до 18 років).
- Витяг з реєстру територіальної громади, або інший офіційний документ (в тому числі витяг, сформований з застосунку "Дія"), що підтверджує відомості про місце проживання малолітніх/неповнолітніх дітей клієнта або майнового поручителя з одним з батьків за адресою відмінною від предмету іпотеки.
- Копії технічного паспорта та документи про право власності на нерухомість.
- Для іпотеки на вторинному ринку — документи на право власності на земельну ділянку, на якій розташоване нерухоме майно.
- Документи поручителя.
- Документ, що підтверджує доходи:
- довідка про доходи з місця роботи для найманих працівників (за 6 місяців);
- декларація про доходи для ФОП;
- довідка форма ОК-7 про нарахування доходів отримана в електронному кабінеті Дія (містить дані за останні 5 років) для військових;
- довідка про нарахування пенсії за останні 6 місяців з ДРФО або Пенсійного фонду;
- довідка про виплату дивідендів за останні 12 місяців або виписка з рахунку про рух коштів за останні 6 місяців та фінансову звітність суб’єкта господарювання (у випадку нарахування дивідендів). -
Документ, що підтверджує додатковий дохід:
- виписки з рахунку в іншому банку (за останні 6 місяців);
- документи по депозитах або договір оренди (нерухомості чи транспорту);
- договори надання послуг або документи на власність транспортного засобу чи нерухомості;
- документи про цінні папери (акції, облігації, інвестиційні сертифікати). - Для військовослужбовців — копію військового контракту.
- Для моряків — паспорт моряка, контракти за останній календарний рік, майбутній контракт та їх переклади, виписка з поточного рахунку про рух коштів, яка підтверджує надходження за контрактом за останні 12 місяців.
- Інші документи на вимогу банка.
Корисні статті
Коли потрібний поручитель і хто може ним бути для оформлення кредитних продуктів?
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійти, щоб залишити коментар.