Завдання
Пройти повторну ідентифікацію ФОП у Sense SuperApp за умови наявності змін у реєстраційних даних. Пройти повторну ідентифікацію у разі зміни даних. Пройти повторну ідентифікацію у разі відсутності зміни в реєстраційних даних. Виконати актуалізацію реєстраційних даних ФОП.
Умова
- Настав строк повторної ідентифікації (актуалізації даних) за 30 днів до дати настання, прострочена повторна ідентифікація, у клієнта наявні зміни.
- Недоступно для публічних осіб або резидентів з ознакою зв'язку з США (FATCA), або рф, CRS — для повторної ідентифікації перегляньте статтю "Як пройти повторну ідентифікацію ФОП?".
- Актуалізація даних доступна по паспорту громадянина України (книжечка), ID-картка та закордонний паспорт громадянина України.
Рішення
Щоб актуалізувати дані ФОП в цифровому банку Sense SuperApp:
- Варіанти для початку актуалізації даних:
1.1. За 30 днів до дати настання повторної ідентифікації при вході в Sense SuperApp з'явиться повідомлення про необхідність актуалізувати дані ФОП. Натисніть "Почати актуалізацію даних".
1.2. З профіля клієнта.
Натисніть "Мої особисті дані".
Далі натисніть "Оновити персональні дані".
Оберіть варіант актуалізації даних по ФОП. - Оберіть актуальний документ. Натисніть "Підтвердити".
Якщо запропоновані документи неактуальні, натисніть на кнопку "Ні, документ не актуальний" і актуалізуйте дані по фізичній особі та через 5-10 хвилин повторіть спробу актуалізації документів ФОП: - Перевірте свої особисті дані:
▪ дані не змінилися та вказані коректно — натисніть "Підтвердити";
▪ дані змінилися — натисніть "Ні, дані не актуальні". Актуалізуйте дані по фізичній особі та через 5-10 хвилин повторіть спробу актуалізації даних ФОП.
У разі зміни основного КВЕД необхідно вказати зміст фактичної діяльності (опишіть детально суть вашої підприємницької діяльності). - Вкажіть максимальну суму надходжень на рахунок та проставте відповідну позначку в чек-боксі:
▪ ви не є публічною особою/не маєте ознаки зв'язку з США, не маєте зв'язків з рф, не є податковим резидентом інших юрисдикцій;
▪ про підтвердження відсутності змін у наданих раніше до банку документах.
Натисніть "Підтвердити".
Якщо ваші реєстраційні дані змінилися або ви є публічною особою/маєте ознаки зв'язку з США — для повторної ідентифікації перегляньте статтю "Як пройти повторну ідентифікацію ФОП?". - Перегляньте лист-повідомлення.
Поставте відповідну позначку в чек-боксі про ознайомлення з Листом-повідомленням. Натисніть "Підписати". - Для підтвердження введіть код із смс.
- Очікуйте опрацювання документів.
- Натисніть "Готово". Повторна ідентифікація пройдена, дані підтверджені.
Причини відмови в актуалізації даних:
- Якщо рахунок відкритий раніше, ніж дата реєстрації в ЄДР — необхідно закрити рахунок та відкрити новий рахунок в Sense SuperApp.
- Якщо у вас не збігаються ПІБ, які наявні в Sense Bank та ЄДР — напишіть у чат для уточнення варіантів оновлення даних.
- Якщо ви є публічною особою або резидентом з ознакою зв'язку з США (FATCA), або маєте зв'язок з рф, є податковим резидентом інших юрисдикцій — для повторної ідентифікації перегляньте статтю "Як пройти повторну ідентифікацію ФОП?".
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійти, щоб залишити коментар.