Технічні роботи завершено.
1 квітня 2025 року з 00:00 до 09:05 проводимо технічні роботи з оновлення систем банку, тому в цей час недоступні ряд послуг та сервісів банку за допомогою месенджера Viber:
- отримання коду підтвердження для проведення операції у Sense SuperApp;
- отримання транзакційних повідомлень після проведення операції;
- отримання коду для входу в застосунок Sense SuperApp.
Що робити під час технічних робіт?
- Для отримання інформації про операції ви можете:
- отримувати смс із деталями операцій (вартість послуги згідно з тарифами картки);
- отримувати PUSH-повідомлення в застосунку Sense SuperApp (ця опція є безкоштовною). Інструкція з підключення безкоштовних сповіщень в статті "Активувати безкоштовні PUSH-повідомлення за картковими операціями у Sense SuperApp".
- Для проведення операції, якщо код отримували у Viber, він надійде у смс.
- Якщо виникли труднощі з входом в особистий кабінет — зверніться у відеочат за прямим посиланням https://sense.top/VChat;
- У період технічних робіт ви можете звертатися до зручного для вас каналу підтримки Sense Bank:
- онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp (також чат в месенджерах Apple messages, особистих повідомленнях Facebook, Twitter, Instagram);
- відеочат в цифровому банку Sense SuperApp (для дзвінка потрібен тільки стабільний інтернет);
- зателефонуйте за номером 0 800 50 20 50 (з України) або +380442988000 (з-за кордону).
Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за розуміння!
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійти, щоб залишити коментар.