Неуспішна операція по картці

Проблема

Неуспішна операція по картці. Не можу розрахуватися карткою.

Рішення

Ваша покупка по картці могла бути неуспішна з наступних причин:

  • відмова на стороні об'єкта торгівлі чи сервісу (наприклад, відсутність зв'язку, збій в роботі терміналу і т.д.) — в такому випадку рекомендуємо змінити термінал/ресурс, за допомогою якого ви проводили операцію;
  • відмова на стороні банку (наприклад, недостатньо коштів, картка заблокована, невірний ПІН і т.д.) — вам надійде повідомлення (PUSH/Viber/смс) з причиною відмови.
    Якщо повідомлення не надійшло, то рекомендуємо перевірити:

Якщо картка відповідає умовам вище, але операція неуспішна — зверніться в онлайн-чат у цифровому банку Sense SuperApp або зателефонуйте в контакт-центр за телефоном 0800 50 20 50. Ми поруч 24/7 і завжди раді вам допомогти.

Корисні статті

Активувати безкоштовні PUSH-повідомлення за картковими операціями у Sense SuperApp

Чому мою картку заблоковано?

Які канали поповнення кредитної або дебетової картки?

Чи була ця стаття корисною?
165 з 342 вважають статтю корисною

Коментарі

Коментарів: 2

  • Александр

    Что надо сделать. Я не пойму. Кажить

    0
  • Аліна Терещенко

    Олександре, добрий день! Якщо з вашою карткою все гаразд (наприклад, вона не заблокована, на ній є кошти) та відмова на стороні об'єкта торгівлі чи сервісу - зверніться в онлайн-чат у цифровому банку Sense SuperApp.

    0

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.