Чому мою картку заблоковано?
Запитання
Чому мою картку заблоковано? Яка причина блокування картки?
Відповідь
Картка може бути заблокована з багатьох причин (наприклад, вами в Sense SuperApp/My Sense Bank при дзвінку в контакт-центр, зверненні в онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp, відділення банку, триразовому некоректному введенню ПІН по картці, та інше).
Щоб дізнатися причину блокування картки, зверніться:
- у відеочат за прямим посиланням: https://sense.top/VChat з 07:00 до 22:00;
- в онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp або зателефонуйте в контакт-центр за телефоном 0800 50 20 50. Ми поруч 24/7 і завжди раді вам допомогти.
Також, для розблокування картки ви можете звернутися до відділення банку. При собі потрібно мати паспорт та ІПН.
Корисні статті
Розблокувати картку через Sense SuperApp
Коли буде розблокована карта після погашення простроченої заборгованості?
На якій підставі банк може припинити ділові відносини з клієнтом?
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.