Проблема
Не оформилася розстрочка за карткою.
Рішення
Розстрочка могла не оформитися з однієї з причин:
- ви не подали заявку на її оформлення у Sense SuperApp або через смс-повідомлення;
- за карткою виникла прострочена або несанкціонована заборгованість;
- картка, якою ви проводили операцію, вже не активна;
- покупка скасована, повернуто кошти або було коригування суми (наприклад, ви провели операцію на 1 000 грн, а потім зробили повернення коштів на 100 грн);
- ви провели покупку і зняття готівки в касі магазину одним чеком;
- було більше одного поповнення картки (від здійснення покупки до завершення оформлення заявки на розстрочку);
- на рахунку були власні кошти, за які й була проведена операція;
- номер телефону менш як 13 символів враховуючи "+".
Якщо всі пункти, описані вище, відсутні, але розстрочка не оформилася — зверніться в онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp або зателефонуйте за номером 0800 50 20 50. Ми поруч 24/7 і завжди раді вам допомогти.
Корисні статті
Як оформити розстрочку на покупку?
Оформити розстрочку на покупку в Sense SuperApp
На операції з якими МСС-кодами неможливо оформити стандартну розстрочку на картку?
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.