Не оформилася розстрочка по картці

Проблема

Не оформилася розстрочка по картці.

Рішення

Розстрочка могла не оформитися з однієї з причин:

  • ви не подали заявку на її оформлення у цифровому банку Sense SuperApp чи через смс-повідомлення (пропозиція діє два тижні з моменту покупки);
  • по картці виникла прострочена або несанкціонована заборгованість;
  • картка, по якій ви проводили операцію, вже не активна;
  • покупка відмінена/повернено кошти;
  • було більше одного поповнення картки (від здійснення покупки до завершення оформлення заявки на розстрочку);
  • на рахунку були власні кошти, за які і була проведена операція.

Якщо всі пункти, описані вище, відсутні, але розстрочка не оформилася — зверніться в онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp або зателефонуйте в контакт-центр за телефоном 0800 50 20 50. Ми поруч 24/7 і завжди раді вам допомогти. 

Корисні статті

Як оформити розстрочку на покупку?

Оформити розстрочку на покупку в Sense SuperApp

На операції з якими МСС-кодами неможливо оформити розстрочку/не нараховуються бонуси по картці Connect?

Чи була ця стаття корисною?
29 з 39 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.