Не оформилася розстрочка по картці
Проблема
Не оформилася розстрочка по картці.
Рішення
Розстрочка могла не оформитися з однієї з причин:
- ви не подали заявку на її оформлення у цифровому банку Sense SuperApp чи через смс-повідомлення (пропозиція діє два тижні з моменту покупки);
- по картці виникла прострочена або несанкціонована заборгованість;
- картка, по якій ви проводили операцію, вже не активна;
- покупка відмінена/повернено кошти;
- було більше одного поповнення картки (від здійснення покупки до завершення оформлення заявки на розстрочку);
- на рахунку були власні кошти, за які і була проведена операція.
Якщо всі пункти, описані вище, відсутні, але розстрочка не оформилася — зверніться в онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp або зателефонуйте в контакт-центр за телефоном 0800 50 20 50. Ми поруч 24/7 і завжди раді вам допомогти.
Корисні статті
Як оформити розстрочку на покупку?
Чи була ця стаття корисною?
29 з 39 вважають статтю корисною
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.