Проблема
Не надійшло смс для оформлення розстрочки. Не можу оформити розстрочку, бо не отримав смс.
Умова
Смс відправляється:
▪ для оформлення партнерської (легкої) розстрочки;
▪ для оформлення моментальної розстрочки — якщо у вас не встановлений цифровой банк або не підключені PUSH в Sense SuperApp та сума покупки більше 500 грн. Деталі у статті "Як і куди приходить повідомлення з пропозицією оформити розстрочку на покупку?".
Рішення
Смс для оформлення розстрочки надходить:
- одразу після проведення операції — якщо під час здійснення покупки на картці немає власних коштів та операція проведена на території України;
- через два робочі дні після здійснення операції — якщо в момент проведення операції на картці є власні кошти або операція здійснюється за кордоном або на закордонному сайті (наприклад, ви провели операцію в понеділок о 16:20, смс для оформлення надійде о 16:20 в середу-четвер).
Якщо смс для оформлення розстрочки не надійшло, враховуючи строки вище — перевірте, щоб:
- операція була на суму понад 500 грн за рахунок кредитного ліміту;
- картка та операція підходять під умови оформлення розстрочки;
- за карткою відсутня прострочена або несанкціонована заборгованість;
- в банку вказаний ваш актуальний номер телефону.
Якщо всі описані вище пункти виконані, а смс не надійшло — зверніться в онлайн-чат в Sense SuperApp або зателефонуйте за номером 0800 50 20 50. Ми поруч 24/7 і завжди раді вам допомогти.
Корисні статті
Для яких карток доступна розстрочка? Які є види розстрочок на покупку з кредитної картки?
На які операції неможливо оформити розстрочку?
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.