Запитання
Як зв'язатися зі співробітником банку? Як зателефонувати в банк? Чи можна вирішити питання через чат або відеочат Sense Bank? Як зателефонувати з-за кордону? Чи є підтримка Sense Bank у Viber, Telegram, Apple messages? Як працює підтримка? Як написати в чат?
Відповідь
Щоб знайти відповідь на своє запитання або вирішити проблему, скористайтесь зручним для вас способом:
- Поспілкуйтеся з нашими агентами підтримки через онлайн-чат в Sense SuperApp, в месенджерах Viber, Telegram, Apple messages, або в особистих повідомленнях акаунтів банку в Facebook, Twitter, Instagram.
- Зателефонуйте у відеочат в Sense SuperApp. Для дзвінка потрібен тільки стійкий інтернет (наприклад, Wi-Fi).
- Зателефонуйте за номером 0 800 50 20 50 (з України) або +380 44 298 80 00 (з-за кордону).
- Здійсніть пошук в Базі знань через контекстний пошук. Щодня ми аналізуємо коментарі, пошукові запити, відвідування статей, оцінки та наповнюємо Базу знань, враховуючи вашу активність і ваші запити.
Ми поруч 24/7 і завжди раді вам допомогти у питаннях практично з будь-якої теми.
Якщо стаття була корисною для вас — поставте їй вподобайку під розділом "Корисні статті".
Корисні статті
Як додати статтю в "Підписки"? Як підписатися на оновлення статті?
Помітив баг або є пропозиція, як покращити Sense SuperApp. Що робити?
Коментарі
Коментарів: 4
Хочу зв'язаця з похівцем
Хочу заплатить кредит
Щоб зв'язатись зі співробітником банку, зверніться у онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp або зателефонуйте в контакт-центр за номером телефону 0 800 50 20 50. Ми доступні 24/7 і завжди раді вам допомогти.
Щоб розблокувати картку зверніться у онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp. Ми доступні 24/7 і завжди раді вам допомогти.
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.