Як звернутися до онлайн-підтримки Sense Bank?

Запитання

Як зв'язатися зі співробітником банку? Як зателефонувати в банк? Чи можна вирішити питання через чат або відеочат Сенс Банку? Як зателефонувати з-за кордону? Чи є підтримка Sense Bank у Телеграмі, Вайбері або Apple Messages? Як працює підтримка?

Відповідь

Щоб знайти відповідь на своє запитання або вирішити проблему, скористайтесь зручним для вас способом:

  • Здійсніть пошук в Базі знань через контекстний пошук. Щодня ми аналізуємо коментарі, пошукові запити, відвідування статей, оцінки та наповнюємо базу знань, враховуючи вашу активність й ваші запити.
    151.png
  • Поспілкуйтеся з нашими агентами підтримки через онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp, в месенджерах Viber, Telegram, Apple messages, або в особистих повідомленнях акаунтів банку в Facebook, Twitter, Instagram.
  • Зателефонуйте у відеочат в цифровому банку Sense SuperApp. Для дзвінка потрібен тільки стійкий інтернет (наприклад, Wi-Fi).
  • Зателефонуйте за номером 0 800 50 20 50 (з України) або +380 44 298 80 00 (з-за кордону).

Ми поруч 24/7 і завжди раді вам допомогти у питаннях практично з будь-якої теми.

Корисні статті

Як додати статтю в "Підписки"? Як підписатися на оновлення статті?

Чи була ця стаття корисною?
412 з 917 вважають статтю корисною

Коментарі

Коментарів: 4

  • Таня

    Хочу зв'язаця з похівцем

    0
  • Таня

    Хочу заплатить кредит

    0
  • Виталия Шишкина

    Щоб зв'язатись зі співробітником банку, зверніться у онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp або зателефонуйте в контакт-центр за номером телефону 0 800 50 20 50. Ми доступні 24/7 і завжди раді вам допомогти.

    -1
  • Виталия Шишкина

    Щоб розблокувати картку зверніться у онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp. Ми доступні 24/7 і завжди раді вам допомогти.

    0

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.