Запитання
Які документи потрібні для оформлення пенсійної або соціальної картки?
Відповідь
Для оформлення пенсійної та соціальної картки потрібні такі документи:
- Документ, який засвідчує особу.
- Виписка з Єдиного державного демографічного реєстру або довідка про реєстрацію щодо місця проживання (для ID-паспортів)
- РНОКПП.
- Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців (для приватних підприємців).
- Документ, який визначає цільове призначення виплати:
▪ Пенсійне посвідчення (для отримання пенсійних зарахувань).
▪ Свідоцтво про народження дитини (для отримання допомоги по догляду за дитиною).
▪ Довідка про доходи, яка була надана Управлінням праці та соціального захисту населення (для отримання допомоги з безробіття).
▪ Рішення про встановлення опіки (для отримання допомоги на дитину під опікою).
▪ Довідка з РАЦС про підстави внесення змін в книгу реєстрації відомостей про батька дитини або Довідка про склад сім'ї (формат №3) та свідоцтво про народження дитини (для отримання допомоги одиноким матерям).
Під час оформлення пенсійної чи соціальної картки можна донести пенсійне посвідчення/свідоцтво про народження дитини протягом трьох місяців з моменту відкриття рахунку.
Якщо строк минув, а ви не надали документ або не було зарахувань на картку впродовж трьох місяців, то пенсійна/соціальна картка автоматично переходить на обслуговування за стандартними умовами та тарифами пакету White. З особливостями тарифів ви можете ознайомитися на сайті банку в розділі "Тарифи та умови".
Корисні статті
Картка для пенсійних та соціальних виплат. Що це?
Як оформити пенсійну та соціальну картку?
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.