Які документи потрібні для оформлення пенсійної та соціальної картки?

Запитання

Які документи потрібні для оформлення пенсійної або соціальної картки?

Відповідь

Для оформлення пенсійної та соціальної картки потрібні такі документи:

  1. Документ, який засвідчує особу.
  2. Виписка з Єдиного державного демографічного реєстру або довідка про реєстрацію щодо місця проживання (для ID-паспортів) 
  3. РНОКПП
  4. Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців (для приватних підприємців).
  5. Документ, який визначає цільове призначення виплати:
    ▪ Пенсійне посвідчення (для отримання пенсійних зарахувань).
    ▪ Свідоцтво про народження дитини (для отримання допомоги по догляду за дитиною).
    ▪ Довідка про доходи, яка була надана Управлінням праці та соціального захисту населення (для отримання допомоги по безробіттю).
    ▪ Рішення про встановлення опіки (для отримання допомоги на дитину під опікою).
    ▪ Довідка з РАЦС про підстави внесення змін в книгу реєстрації відомостей про батька дитини або Довідка про склад сім'ї (формат №3) та свідоцтво про народження дитини (для отримання допомоги одиноким матерям).

Під час оформлення пенсійної чи соціальної картки можна донести пенсійне посвідчення/свідоцтво про народження дитини протягом трьох місяців з моменту відкриття рахунку.

Якщо строк минув, а ви не надали документ або не було зарахувань на картку впродовж трьох місяців, то пенсійна/соціальна картка автоматично переходить на обслуговування за стандартними умовами та тарифами пакету White. З особливостями тарифів ви можете ознайомитися на сайті банку в розділі "Тарифи та умови".

Корисні статті

Картка для пенсійних та соціальних виплат. Що це?

Як оформити пенсійну та соціальну картку?

Що таке "РНОКПП"? Чим він відрізняється від "ІПН"?

Де можна оформити дебетову картку?

Чи була ця стаття корисною?
18 з 29 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.