Проблема
Гроші/товар не віддали, але сума з картки списалася, що робити?
Рішення
Якщо ви проводили операцію і вона була неуспішна на стороні банкомата/магазину/інтернет-ресурсу (наприклад, відсутність зв'язку, збій в роботі термінала і т.д.), але сума операції списана з картки, необхідно діяти виходячи з того, де була проведена операція.
Якщо операція була проведена:
- в банкоматі Sense Bank/банкоматі інших банків/терміналі Sense Bank/цифровому банку Sense SuperApp/інтернет банку My Sense Bank/на сайті банку (наприклад, переказ з картки на картку) — зверніться в онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp або зателефонуйте за номером 0800 50 20 50. Ми поруч 24/7 і завжди раді вам допомогти;
- в терміналі інших банків або через інтернет — оформіть письмову претензію з повним описом події. Як це зробити — описано в статті "Як відправити письмовий запит в банк?"
Якщо після проведення банком аналізу неуспішність операції не підтвердилась, з картки буде утримана комісія згідно тарифів картки (назва пункту "Розшук (запит), уточнення переказу за операцією, що оскаржується клієнтом").
Корисні статті
Скільки днів може бути заблокована сума покупки або зняття за карткою?
Перший вхід (реєстрація) в цифровий банк Sense SuperApp
Подивитися історію операцій за картковим рахунком у Sense SuperApp
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.