Гроші/товар не віддали, але сума з картки списалася, що робити?

Проблема

Гроші/товар не віддали, але сума з картки списалася, що робити?

Рішення

Якщо ви проводили операцію і вона була неуспішна на стороні банкомату/магазину/інтернет ресурсу (наприклад, відсутність зв'язку, збій в роботі терміналу і т.д.), але сума операції списана з картки, необхідно діяти виходячи з того, де була проведена операція.

Якщо операція була проведена:

  • в банкоматі Sense Bank/банкоматі інших банків/терміналі Sense Bank/цифровому банку Sense SuperApp/інтернет банку My Sense Bank/на сайті банку (наприклад, переказ з картки на картку) зверніться в онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp або зателефонуйте в контакт-центр за телефоном 0800 50 20 50. Ми поруч 24/7 і завжди раді вам допомогти;
  • в терміналі інших банків або через інтернет оформіть письмову претензію з повним описом події. Як це зробити — описано в статті "Як відправити письмовий запит в банк?"

Якщо після проведення банком аналізу неуспішність операції не підтвердилась, з картки буде утримана комісія згідно тарифів картки (назва пункту "Розшук (запит), уточнення переказу за операцією, что оскаржується клієнтом").

Корисні статті

Скільки днів може бути заблокована сума покупки/зняття по картці?

Перший вхід (реєстрація) в цифровий банк Sense SuperApp

Подивитися виписку по картковому рахунку в цифровому банку Sense SuperApp

Чи була ця стаття корисною?
11 з 25 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.