Запитання
Чому мені надійшло два повідомлення для оформлення розстрочки з різними сумами? Провів одну операцію, а чому отримав два повідомлення про оформлення розстрочки з різними сумами?
Умова
- Деталі стосовно відправки пропозиції на оформлення розстрочки дивіться у статті "Як і куди приходить повідомлення з пропозицією оформити розстрочку на покупку?".
Відповідь
Якщо під час операції на картці були тільки кредитні кошти, але на момент списання грошей на рахунку вже з'явилися ваші власні кошти, ви отримаєте два повідомлення з пропозицією оформити розстрочку на різні суми. Перше повідомлення прийде одразу після операції, а друге — після списання суми з рахунку.
У цьому випадку, якщо ви підтвердите розстрочку за першим повідомленням, ви отримаєте відмову. Для успішного оформлення розстрочки підтвердьте її за другим повідомленням.
Наприклад, 20 липня ви здійснили покупку на 603 гривні, маючи на картці тільки кредитні кошти. Того ж дня ви отримали повідомлення з пропозицією оформити розстрочку на цю суму і підтвердили її.
22 липня сума операції проходить у виписці, а на картці є 5 гривень ваших власних коштів. У цей день ви отримаєте повідомлення про відмову в оформленні розстрочки. Також надійде друге повідомлення з пропозицією оформити розстрочку вже на 598 гривень. Щоб оформити розстрочку, потрібно скористатись другою пропозицією.
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.