Як відправити письмовий запит в банк?
Запитання
Як направити письмовий запит в банк? Як залишити письмову заяву? Як оформити письмову претензію по картці?
Відповідь
Надіслати письмовий запит в банк можна одним із способів:
▪ відправити лист на електронну адресу ccd@sensebank.com.ua (необхідно відправити сканкопію заяви вкладенням);
▪ надіслати лист поштою на ім'я в.о. Голови Правління Зубченко О. М. за адресою: 03150, м. Київ, вул. Велика Васильківська, 100 (номер телефону отримувача 044 494 01 01);
▪ надати заповнену заяву до відділення;
▪ оформити запит безпосередньо у відділенні.
Заява повинна містити:
▪ ПІБ заявника;
▪ поштову адресу заявника;
▪ РНОКПП;
▪ номер договору (за необхідності);
▪ контактний номер заявника;
▪ суть звернення;
▪ документи, що підтверджують викладені в повідомленні факти (копії, завірені нотаріально або органом, який їх видав);
▪ власноручний підпис.
Шаблони заяв:
- для претензії про некоректну операцію карткою в чужих POS-терміналах/банкоматах/інтернет-ресурсах — заповніть "Бланк письмового запиту власника картки" (вам у допомогу поетапна інструкція по заповненню претензії);
- для отримання коштів, які надійшли на закритий рахунок:
▪ через касу нашого банку — заповніть бланк "Каса банку.docx";
▪ на діючий рахунок — ваш бланк заяви "Зарахування на рахунок.docx". - з інших питань — заповніть "Бланк письмового звернення в АТ "СЕНС БАНК".
Згідно з Законом України "Про звернення громадян" для підготовки та відправки письмової відповіді банк має 30 календарних днів з дати отримання заяви канцелярією. У разі, якщо відповідь не може бути сформована у зазначений період, банк відправляє попереднього листа з інформацією про те, що відповідь буде надана протягом 15 календарних днів. Якщо операція карткою була проведена не на ресурсі банку, строк розгляду може бути збільшений до 180 днів (за правилами МПС).
Претензію щодо операцій карткою потрібно надати не пізніше 30 календарних днів від дати отримання виписки за поточний звітний місяць. У разі звернення після закінчення 30, але не пізніше 90 календарних днів з дня отримання виписки, претензія може бути прийнята до розгляду, проте в задоволенні претензії може бути відмовлено через давність події (за правилами МПС).
Потрібна допомога? Зверніться до зручного для вас каналу підтримки клієнтів Sense Bank: онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp (також чат в месенджерах Viber, Telegram, Apple messages, особистих повідомленнях Facebook, Twitter, Instagram); відеочат в цифровому банку Sense SuperApp (для дзвінка потрібен тільки стабільний інтернет); зателефонуйте за номером 0 800 50 20 50 (з України) або +380442988000 (з-за кордону).
Корисні статті
Гроші/товар не віддали, але сума з картки списалася, що робити?
Коментарі
1 коментар
На електронну пошту можна відправити не тільки вкладений файл фотокопії звернення, яке підписано власноруч, але й файл звернення, на який накладений цифровий підпис. Чомусь про це ні слова :(
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.