Запитання
Як направити письмовий запит в банк? Як залишити письмову заяву? Як оформити письмову претензію за карткою? Як написати листа?
Відповідь
Надіслати письмовий запит в банк можна одним зі способів:
- відправити лист на електронну адресу ccd@sensebank.com.ua (відправити сканкопію заяви вкладенням з власноручним підписом або підпишіть заяву КЕПом);
- надіслати лист поштою, на ім'я Голови Правління Ступака О. В. за адресою: 03150, м. Київ, вул. Велика Васильківська, 100 (номер телефону отримувача 044 494 01 01);
- надати заповнену заяву до відділення;
- оформити запит у відділенні.
Заява повинна містити:
▪ ПІБ заявника;
▪ поштову адресу заявника;
▪ РНОКПП;
▪ номер договору (за необхідності);
▪ контактний номер заявника;
▪ суть звернення;
▪ документи, що підтверджують викладені в повідомленні факти (копії, завірені нотаріально або органом, який їх видав);
▪ власноручний підпис або КЕП (для електронного листа).
Шаблони заяв:
- для претензії про некоректну операцію карткою в чужих POS-терміналах, банкоматах, інтернет-ресурсах — заповніть "Бланк письмового запиту власника картки" (вам у допомогу поетапна інструкція з заповнення претензії);
- для отримання коштів, які надійшли на закритий рахунок:
▪ через касу нашого банку — заповніть бланк "Каса банку.docx";
▪ на діючий рахунок — ваш бланк заяви "Зарахування на рахунок.docx". - з інших питань — заповніть "Бланк письмового звернення в АТ "СЕНС БАНК".
Обробка звернень
Згідно з Законом України "Про звернення громадян" для підготовки та відправки письмової відповіді банк має 30 календарних днів з дати отримання заяви канцелярією. У разі, якщо відповідь не може бути сформована у зазначений період, банк відправляє попереднього листа з інформацією про те, що відповідь буде надана протягом 15 календарних днів. Якщо операція карткою була проведена не на ресурсі банку, строк розгляду може бути збільшений до 180 днів (за правилами МПС).
Претензію щодо операцій карткою потрібно надати не пізніше 30 календарних днів від дати отримання виписки за поточний звітний місяць. У разі звернення після закінчення 30, але не пізніше 90 календарних днів з дня отримання виписки, претензія може бути прийнята до розгляду, проте в задоволенні претензії може бути відмовлено через давність події (за правилами МПС).
Зауважимо, що не всі вихідні документи підписуються Головою Правління, через великий документообіг у банку. Відповідальні співробітники банку наділені повноваженнями для ведення зовнішнього листування з клієнтами. Передача цих повноважень від Голови Правління здійснюється шляхом видачі довіреності, зокрема на підписання листів-відповідей на запити клієнтів. Зазначене право Голови Правління й самого Правління, визначено в статуті банку, що є публічним документом. Копія уставу розміщена на сайті банку.
- онлайн-чат в Sense SuperApp (також чат в месенджерах Viber, Telegram, Apple messages, особистих повідомленнях Facebook, Twitter, Instagram);
- відеочат в Sense SuperApp;
- зателефонуйте за номером 0 800 50 20 50 (з України) або +380442988000 (з-за кордону).
Якщо стаття була корисною для вас — поставте їй вподобайку під розділом "Корисні статті".
Корисні статті
Гроші/товар не віддали, але сума з картки списалася, що робити?
Коментарі
1 коментар
На електронну пошту можна відправити не тільки вкладений файл фотокопії звернення, яке підписано власноруч, але й файл звернення, на який накладений цифровий підпис. Чомусь про це ні слова :(
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.