Запитання
Як залишити скаргу? Як дізнатися рішення за скаргою?
Відповідь
Залишити скаргу ви можете:
- написавши до онлайн-чату у цифровому банку Sense SuperApp або зателефонувавши за номером 0800 50 20 50;
- відправивши письмовий запит на поштову адресу банку або зареєструвавши оригінал звернення у відділенні банку.
Sense Bank цінує час та спокій наших клієнтів, тому розгляд скарг ми здійснюємо в найкоротші строки:
- усні скарги — до 3 робочих днів (за результатами розгляду ви отримаєте відповідь шляхом смс або дзвінка);
- письмові скарги — до 7 робочих днів (за результатами розгляду ви отримаєте відповідь на поштову адресу, вказану в листі. Копію письмової відповіді ви можете отримати в будь-якому відділенні банку).
У виняткових випадках, якщо є необхідність проведення додаткового аналізу, строк розгляду може збільшитися, проте не може перевищувати строки, встановлені в ст. 20 Закону України "Про звернення громадян" (30 днів/45 днів за умови обов'язкового попередження заявника).
Якщо максимальні строки спливли, але відповідь ви не отримали, для уточнення статусу скарги зверніться в онлайн-чат у цифровому банку Sense SuperApp або зателефонуйте за номером 0800 50 20 50.
Ми цінуємо ваш зворотний зв'язок і приймемо всі можливі заходи для вирішення вашого питання і запобігання подібних ситуацій на майбутнє. Просимо вибачення за незручності.
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.