Як залишити скаргу і дізнатися рішення по ній?

Запитання

Як залишити скаргу? Як дізнатися рішення за скаргою?

Відповідь

Залишити скаргу ви можете:

  • написавши до онлайн-чату у цифровому банку Sense SuperApp або зателефонувавши до Контакт-центру за телефоном 0800 50 20 50;
  • відправивши письмовий запит на поштову адресу банку або зареєструвавши оригінал звернення у відділенні банку. 

Sense Bank цінує час та спокій наших клієнтів, тому розгляд скарг ми здійснюємо в найкоротші строки:

  • усні скарги — до 3 робочих днів (за результатами розгляду ви отримаєте відповідь шляхом смс або дзвінка);
  • письмові скарги — до 7 робочих днів (за результатами розгляду ви отримаєте відповідь на поштову адресу, вказану в листі. Копію письмової відповіді ви можете отримати в будь-якому відділенні банку).

У виняткових випадках, якщо є необхідність проведення додаткового аналізу, строк розгляду може збільшитися, проте не може перевищувати строки, встановлені в ст. 20 Закону України "Про звернення громадян" (30 днів/45 днів за умови обов'язкового попередження заявника).

Якщо максимальні строки спливли, але відповідь ви не отримали, для уточнення статусу скарги зверніться в онлайн-чат у цифровому банку Sense SuperApp або зателефонуйте до Контакт-центру за телефоном 0800 50 20 50.

Ми цінуємо ваш зворотний зв'язок і приймемо всі можливі заходи для вирішення вашого питання і запобігання подібних ситуацій на майбутнє. Приносимо вибачення за незручності.

Корисні статті

Як знайти найближче відділення?

Чи була ця стаття корисною?
34 з 105 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.