Не надійшло смс або Viber з кодом підтвердження операції в інтернеті

Проблема

Не надходить код для підтвердження операції в інтернеті.

Рішення

Смс з кодом 3D-Secure або LOOKUPCODE/SEKRETNYY KOD/VCODE може не надійти, якщо у вас:

  • змінився номер телефону — змініть номер на інший український або закордонний за інструкцією "Змінити номер мобільного телефону через Sense SuperApp";
  • номер не змінювався і ви перебуваєте на території України — зверніться:
    - у відеочат за посиланням;
    - в онлайн-чат в Sense SuperApp або зателефонуйте до контакт-центру за номером 0800 50 20 50;
  • номер не змінювався і ви перебуваєте в роумінгу — змініть вручну мобільного оператора (роумінгового партнера) через налаштування вашого смартфона:
    - інструкція для iOS;
    - інструкція для Android.

Якщо ви обрали Viber як канал отримання таких повідомлень, але не отримали повідомлення — перевірте наявність інтернету та повідомлення в папці "Бізнес-чати" у Viber. Для вашої зручності рекомендуємо закріпити діалог з Sense Bank вгорі папки "Бізнес-чати" та увімкнути звук для таких повідомлень.

Потрібна допомога? Зверніться до зручного для вас каналу підтримки клієнтів Sense Bank: онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp (також чат в месенджерах Viber, Telegram, Apple messages, особистих повідомленнях Facebook, Twitter, Instagram); відеочат в цифровому банку Sense SuperApp (для дзвінка потрібен тільки стабільний інтернет); контакт-центр за номером телефону 0 800 50 20 50 (з України) або +380442988000 (з-за кордону).

Корисні статті

Що таке 3D-Secure? Як підключити 3D-Secure?

Що таке LOOKUP CODE і де його дивитися?

Чи була ця стаття корисною?
82 з 277 вважають статтю корисною

Коментарі

Коментарів: 2

  • Вадим Матус

    Здравствуйте! Нахожусь во временно окупированом Херсоне. Пришлось делать формат телефона. Не могу получить код доступа в приложение теперь. Нет украинской связи. Что делать? Как зайти в приложение?

    0
  • Виталия Шишкина

    Вадиме, для вирішення питання, зверніться у онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp (при вході, у верхньому кутку праворуч) або на сайті банку, в месенджерах: Viber, Telegram. Ми доступні 24/7 і обов'язково вам допоможемо.

    0

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.