Поповнити депозит або поточний рахунок у банкоматі Sense Bank
Завдання
Поповнити депозит у банкоматі Sense Bank. Поповнити поточний рахунок у банкоматі Sense Bank.
Умова
Поповненя в банкоматі можливе:
- депозиту — якщо це передбачено умовами депозиту;
- валюта депозиту або поточного рахунку — гривня;
- рахунок або депозит відкритий як на своє ім'я, так і на іншого клієнта банку;
- власник депозиту або рахунку — резидент;
- Максимальна сума поповнення:
▪ за одну операцію — 5 000 грн;
▪ за один день/календарний місяць — 400 000 грн на всі поточні/карткові/депозитні рахунки; - без комісії за поповнення.
Поповнення недоступно, якщо прострочено ідентифікацію у банку. Як пройти ідентифікацію подивіться у статті: "Пройти повторну ідентифікацію на вимогу банку".
Рішення
Для поповнення депозиту/поточного рахунку в банкоматі з функцією cash-in:
- На головному екрані оберіть мову обслуговування.
- Оберіть "Операції для фізичних осіб".
- Оберіть послугу "Поповнити депозитний рахунок" або "Поповнити поточний рахунок".
- Натисніть "Верифікуватися" та введіть код, який надійде в смс отримувачу платежу, для підтвердження особи. Якщо натисните "Продовжити без верифікації" — поповнення недоступне.
- Введіть номер рахунку в форматі IBAN та натисніть "Продовжити".
- Перевірте введені дані. Якщо все коректно, натисніть "Продовжити", у разі помилки — "Відміна".
- Внесіть гроші в купюроприймач та натисніть "Виконати". За необхідності можна додати банкноти або повернути їх.
- Платіж виконано, заберіть квитанцію.
Кошти будуть зараховані на депозит або поточний рахунок:
-
при поповненні до 22:45 — в режимі онлайн;
-
при поповненні після 22:45 або у вихідний — на наступний день після 8:00.
Корисні статті
Чи була ця стаття корисною?
4 з 7 вважають статтю корисною
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.