Як звернутися до контакт-центру з-за кордону?
Запитання
Як звернутися до контакт-центру з-за кордону?
Відповідь
Якщо ви знаходитеся за кордоном, зверніться до онлайн-чату в цифровому банку Sense SuperApp або зателефонуйте в контакт-центр за номером +380 44 298 80 00
Під час воєнного стану для безкоштовного з'єднання з банком — зателефонуйте на безкоштовний номер МПС (Visa/Mastercard), номер оберіть у файлі нижче відповідно до країни, в якій знаходетесь і потім вони зв'яжуть з банком безкоштовно. При собі необхідно мати повний номер картки:
- Visa.pdf
- Мastercard.pdf
Корисні статті
Як влаштована онлайн-підтримка Sense Bank для приватних клієнтів?
Я опинився за кордоном. Що я маю знати про користування картками банку?
Чи була ця стаття корисною?
122 з 214 вважають статтю корисною
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.