Запитання
Які банківські операції доступні в чаті банку?
Відповідь
Банківські операції виконуйте самостійно в цифровому банку Sense SuperApp, а питання, які виникають в процесі, вирішуйте в чаті цифрового банку. Це суттєво заощаджує ваші час та сили, адже йти у відділення банку більше не потрібно.
Нижче перелік запитів, які ви можете вирішити у чаті підтримки вже зараз:
- заблокувати та розблокувати цифровий банк;
- заблокувати та розблокувати картку;
- скинути лічильник неуспішних спроб введення ПІН;
- повідомити про підозрілі операції за вашою карткою;
- дізнатися фінансову інформацію за карткою, кредитом, депозитом;
- уточнити тарифи та умови продукту, який у вас оформлено;
- отримати деталі про причини неуспішності операції карткою;
- замовити перевипуск картки;
- з’ясувати статус готовності та місцезнаходження випущеної, перевипущеної картки;
- відключити розширений пакет послуг за карткою;
- замовити та оплатити довідку за карткою, кредитом;
- змінити ліміти на проведення операцій за карткою;
- підключити послугу 3-D Secure за карткою;
- активувати токен для прив'язки картки до GooglePay, ApplePay;
- замовити готівку для отримання її у відділенні;
- подати заявку на закриття карткового рахунку;
- подати заявку на повернення переплати за кредитом (якщо вона є);
- продовжити строк оренди індивідуального банківського сейфа;
- замовити додаткову картку;
- зменшити кредитний ліміт на кредитній картці;
- надати документи про мобілізацію для отримання пільг.
Ми працюємо 24/7 і готові відповісти на ваші запитання у будь-який час.
Якщо стаття була корисною для вас — поставте їй вподобайку під розділом "Корисні статті".
Корисні статті
Як влаштована онлайн-підтримка Sense Bank для приватних клієнтів?
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійти, щоб залишити коментар.