Які банківські операції доступні в чаті банку?

Запитання

Які банківські операції доступні в чаті банку?

Відповідь

Банківські операції виконуйте самостійно в цифровому банку Sense SuperApp, а питання, які виникають в процесі, вирішуйте в чаті цифрового банку. Це суттєво заощаджує ваші час та сили, адже йти у відділення банку більше не потрібно.

Нижче перелік запитів, які ви можете вирішити у чаті підтримки вже зараз:

  • заблокувати та розблокувати додаток цифрового банку;
  • заблокувати та розблокувати картку;
  • скинути лічильник неуспішних спроб введення ПІН;
  • повідомити про підозрілі операції по вашій картці;
  • дізнатися фінансову інформацію по картці/кредиту/депозиту;
  • уточнити тарифи і умови продукту, який у вас оформлено;
  • отримати деталі про причини неуспішності операції по картці;
  • замовити перевипуск картки; 
  • з’ясувати статус готовності та місцезнаходження випущеної/перевипущеної картки; 
  • відключити страхування по картці; 
  • замовити та оплатити довідку по картці/кредиту; 
  • змінити ліміти на проведення операцій по картці; 
  • підключити послугу 3-D Secure по картці; 
  • активувати токен для прив'язки картки до GooglePay/ApplePay; 
  • замовити готівку для отримання її у відділенні; 
  • подати заявку на закриття карткового рахунку;
  • подати заявку на повернення переплати по кредиту (якщо вона є);
  • продовжити строк оренди індивідуального банківського сейфу;
  • замовити додаткову картку;
  • зменшити кредитний ліміт на кредитній картці;
  • надати документи про мобілізацію для отримання пільг.

Ми працюємо 24/7 і готові відповісти на ваші питанням у будь-який час.

Корисні статті

Як влаштована онлайн-підтримка Sense Bank для приватних клієнтів?

Перший вхід (реєстрація) в цифровий банк Sense SuperApp

Чи була ця стаття корисною?
8383 з 10867 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.