Які банківські операції доступні в чаті банку?
Запитання
Які банківські операції доступні в чаті банку?
Відповідь
Банківські операції виконуйте самостійно в цифровому банку Sense SuperApp, а питання, які виникають в процесі, вирішуйте в чаті цифрового банку. Це суттєво заощаджує ваші час та сили, адже йти у відділення банку більше не потрібно.
Нижче перелік запитів, які ви можете вирішити у чаті підтримки вже зараз:
- заблокувати та розблокувати додаток цифрового банку;
- заблокувати та розблокувати картку;
- скинути лічильник неуспішних спроб введення ПІН;
- повідомити про підозрілі операції по вашій картці;
- дізнатися фінансову інформацію по картці/кредиту/депозиту;
- уточнити тарифи і умови продукту, який у вас оформлено;
- отримати деталі про причини неуспішності операції по картці;
- замовити перевипуск картки;
- з’ясувати статус готовності та місцезнаходження випущеної/перевипущеної картки;
- відключити страхування по картці;
- замовити та оплатити довідку по картці/кредиту;
- змінити ліміти на проведення операцій по картці;
- підключити послугу 3-D Secure по картці;
- активувати токен для прив'язки картки до GooglePay/ApplePay;
- замовити готівку для отримання її у відділенні;
- подати заявку на закриття карткового рахунку;
- подати заявку на повернення переплати по кредиту (якщо вона є);
- продовжити строк оренди індивідуального банківського сейфу;
- замовити додаткову картку;
- зменшити кредитний ліміт на кредитній картці;
- надати документи про мобілізацію для отримання пільг.
Ми працюємо 24/7 і готові відповісти на ваші питанням у будь-який час.
Корисні статті
Як влаштована онлайн-підтримка Sense Bank для приватних клієнтів?
Чи була ця стаття корисною?
8383 з 10867 вважають статтю корисною
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.