Завдання
Виконати перший вхід у цифровий банк Sense SuperApp. Зареєструватися в Sense SuperApp. Пройти реєстрацію в Sense SuperApp.
Умова
- Якщо у ваc немає активних продуктів у банку або ви ніколи не були клієнтом банку — пройдіть реєстрацію з оформленням картки:
▪ "Оформити віртуальну дебетову картку новому клієнту в Sense SuperApp";
▪ "Оформити віртуальну картку Сaméléon новому клієнту в Sense SuperApp";
▪ "Оформити віртуальну картку "АТБ" новому клієнту банку в Sense SuperApp";
▪ "Оформити віртуальну картку "ВИГОДА" новому клієнту в Sense Super App". - Якщо ви щойно оформили грошовий або споживчий кредит і не маєте інших продуктів банку, реєстрація буде доступна наступного робочого дня після оформлення.
- Реєстрація доступна за наявності РНОКПП.
Рішення
Завантажте застосунок на телефон або планшет:
▪ для Android (5.0 і вище) — в Play Маркет;
▪ для IOS (13.0 і вище) — в App Store.
Для подальшої реєстрації в Sense SuperApp:
- Після завантаження цифрового банку для операційної системи Android надайте доступ до геолокації (знадобиться для використання сервісів).
- Вкажіть номер телефону, який ви зазначали під час оформлення продукту в банку, а також дату народження (у форматі ДД.ММ.РРРР) та натисніть "Далі". Якщо треба змінити код країни — натисніть на "галочку" та знайдіть потрібну країну.
- Введіть код підтвердження, який надійде в смс, та натисніть "Підтвердити".
- Вкажіть:
- останні чотири цифри номера вашої картки та її CVV — якщо ці дані зазначені на картці;
- відскануйте чип картки за допомогою NFC-модуля вашого смартфона — якщо на картці немає 16-значного номера;
- дату видачі паспорта (у форматі ДД.ММ.РРРР) — якщо:
- на вашій картці немає повного номера і ваш пристрій не підтримує NFC;
- у вас віртуальна картка;
- у вас є картковий договір, але картка не активна;
- у вас оформлено не картковий договір.
Натисніть "Продовжити".
або
- Створіть шестизначний ПІН, який ви надалі будете використовувати для входу в цифровий банк. Ми не рекомендуємо встановлювати занадто прості комбінації, наприклад, дві і більше однакові цифри (111721, 222211 тощо) або цифри поспіль як в прямому, так і зворотному порядку (123456, 987654 тощо).
- Введіть повторно шестизначний ПІН.
- Якщо ваш пристрій підтримує технології FaceID/TouchID, погодьтеся на їх використання для входу в застосунок замість введення шестизначного ПІН.
- Пройдіть коротке навчання з основних функцій банку.
- Завершіть навчання, натиснувши "Готово".
- Ви успішно виконали перший вхід у цифровий банк.
Переглядайте інформацію та виконуйте платежі прямо з робочого столу цифрового банку. Або скористайтеся вкладками на панелі інструментів внизу екрану.
Потрібна допомога? Зверніться до зручного для вас каналу підтримки клієнтів Sense Bank: онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp (також чат в месенджерах Viber, Telegram, Apple messages, особистих повідомленнях Facebook, Twitter, Instagram); відеочат в цифровому банку Sense SuperApp (для дзвінка потрібен тільки стабільний інтернет); зателефонуйте за номером 0 800 50 20 50 (з України) або +380442988000 (з-за кордону).
Корисні статті
Як встановити на смартфон HUAWEI або Honor застосунок Sense SuperApp?
Помітив баг або є пропозиція, як покращити Sense SuperApp. Що робити?
Дозволити Sense SuperApp відправляти PUSH-повідомлення на пристрій
Налаштувати профіль Sense SuperApp
Історія сповіщень від банку в Sense SuperApp
Активувати безкоштовні PUSH-повідомлення за картковими операціями у Sense SuperApp
Коментарі
Коментарів: 13
Я хочу хотяюи за региструватись
Я неможу загистривувати картку
Виталий,
якщо виникають проблеми при реєстрації в додатку — зверніться будь ласка в онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp. Ми поруч 24/7 і завжди раді вам допомогти.
Як увійти якщо при вводі номеру і дня народження виникає помилка oauth.exception.client.disabled?
Олександре, добрий день!
Для вирішення питання зверніться, будь ласка, до чату (в правому верхньому куті кнопка для відкриття діалогу із співробітником).
Пожалуйста подскажите почему до сих пор не пересчитали остаток для погашения кредита??????
Ирина,
напишіть, будь ласка, своє питання в Підтримку через додаток.
Зможемо вирішити ваше питання саме там.
Ідея Альфа Банку хороша, проте не ідеальна. Менеджер сказав що необхідно зареєструватися спершу , я на зарплатному проекті , мені важливо не просто знімати кошти , але й керувати ними, поповнювати рахунки , та сплачувати їх через карту , а через те що я колись ще давно відмовився від іпн я не зможу зареєструватися. Ось такі справи. Менеджер так і відповів. Впевнений що я не єдиний клієнт Альфа банку який відмовився від іпн зі свої особистих причин, доречі голова НБУ Арбузов також відмовився ввд іпн і ми усі дружиньо не можемо користуватися послугу інтернет банкінгу ввд Альфи. Такі от справи. Гарного дня.
Михайло,
дякуємо, що обрали наш банк.
Так, дійсно, без коду ІПН реєстрація в додатку наразі недоступна.
Для керування рахунками в вашому випадку рекомендуємо звертатися в Контакт-центр за номером 0800 502050. Співробітники зможуть надати вам відповіді на питання.
У 2012 році набув чинності Податковий кодекс України, у якому використовується термін реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП), а банк і надалі використовує абревіатуру «ІПН» :(
Maksym
дякуюємо за нагадування. Статті в Базі знань написані для клієнтів та тими термінами, які всім зрозумілі.
Тому замість РНОКПП використовуємо скорочення ІПН, яке не потребує додаткових пояснень.
Марина Томаш, у застосунку "Дія" та на ID-картці зазначається термін "РНОКПП". Тому нове покоління може не знати що таке "ІПН". Але ж можна було зазначати в застосунку Sense та в статтях так: "РНОКПП (ІПН)". Чи я не правий і тут?
Maksym,
звичайно праві.
А для того, щоб всі клієнти також могли отримати відповідь на це питання, створили статтю https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/6667999747858
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.