Перший вхід (реєстрація) в Sense SuperApp

Завдання

Виконати перший вхід у цифровий банк Sense SuperApp. Зареєструватися в Sense SuperApp. Пройти реєстрацію в Sense SuperApp.

Умова

Рішення

Встановіть застосунок на телефон або планшет:
- для Android (5.0 і вище) — завантажте застосунок в Play Маркет.
- для Android (HUAWEI/Honor) — завантажте застосунок в AppGallery.
- для IOS (13.0 і вище) — завантажте застосунок можна в App Store.

Для подальшої реєстрації у цифровому банку Sense SuperApp:

  1. Після завантаження цифрового банку для операційної системи Android надайте доступ до геолокації (знадобиться для використання сервісів).
  2. Вкажіть номер телефону, який ви зазначали під час оформлення продукту в банку, а також дату народження (у форматі ДД.ММ.РРРР) та натисніть "Продовжити".
    MicrosoftTeams-image (8).png
  3. Введіть код підтвердження, який надійде в смс, та натисніть "Підтвердити".
    MicrosoftTeams-image (11).png
  4. Вкажіть:
    • останні чотири цифри номера вашої картки та її CVV, якщо на картці вказані ці дані;
    • відскануйте за допомогою NFC-модуля вашого смартфона чип з вашої картки, якщо на ній не зазначені 16 цифр номера;
    • дату видачі паспорта (у форматі ДД.ММ.РРРР) — якщо:
      - на вашій картці немає повного номера і ваш пристрій не підтримує NFC;
      - у вас віртуальна картка;
      - у вас є картковий договір, але картка не активна;
      - у вас оформлено не картковий договір.
      Натисніть "Продовжити".
      69.png
      або
      4.png
  5. Створіть шестизначний ПІН, який ви надалі будете використовувати для входу у цифровий банк. Ми не рекомендуємо встановлювати занадто прості комбінації, наприклад, дві і більше однакові цифри (111721, 222211 тощо) або цифри поспіль як в прямому, так і зворотному порядку (123456, 987654 тощо).
    6.png
  6. Введіть повторно шестизначний ПІН.
    8.png
  7. Якщо ваш пристрій підтримує технології FaceID/TouchID, погодьтеся на їхнє використання для входу у застосунок замість введення шестизначного ПІН.
    7.png
  8. Завершіть вхід коротким навчанням з основних функцій банку.
    MicrosoftTeams-image (14).png
  9. Завершіть навчання, натиснувши "Готово".
    MicrosoftTeams-image (17).png
  10. Ви успішно виконали перший вхід у цифровий банк. 
  11. Активуйте картку та встановіть ПІН, а також кодове слово до неї.

  12. Додайте картку до Apple Pay або Google Pay (доступно, якщо телефон підтримує функцію NFC).

  13. Переглядайте інформацію та виконуйте платежі прямо з робочого столу цифрового банку. Або скористайтеся вкладками на панелі інструментів внизу екрану.  

Потрібна допомога? Зверніться до зручного для вас каналу підтримки клієнтів Sense Bank: онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp (також чат в месенджерах Viber, Telegram, Apple messages, особистих повідомленнях Facebook, Twitter, Instagram); відеочат в цифровому банку Sense SuperApp (для дзвінка потрібен тільки стабільний інтернет); зателефонуйте за номером 0 800 50 20 50 (з України) або +380442988000 (з-за кордону).

Бажаєте зробити цифровий банк Sense SuperApp кращим? Приєднуйтеся до спеціального Telegram чату активних користувачів застосунку, де ви можете поспілкуватися з іншими клієнтами та багатьма співробітниками банку.

Корисні статті

Дозволити Sense SuperApp відправляти PUSH-повідомлення на пристрій

Налаштувати профіль Sense SuperApp

Історія сповіщень від банку в Sense SuperApp

Активувати безкоштовні PUSH-повідомлення за картковими операціями у Sense SuperApp

Чи була ця стаття корисною?
2910 з 3983 вважають статтю корисною

Коментарі

Коментарів: 14

  • Людмила

    Кредит на огонь

    1
  • Валентин

    Я хочу хотяюи за региструватись

    0
  • Виталий

    Я неможу загистривувати картку

    -2
  • Марина Томаш

    Виталий

    якщо виникають проблеми при реєстрації в додатку — зверніться будь ласка в онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp. Ми поруч 24/7 і завжди раді вам допомогти.

    0
  • Олександр

    Як увійти якщо при вводі номеру і дня народження виникає помилка oauth.exception.client.disabled?

    -1
  • Марина Томаш

    Олександре, добрий день!
    Для вирішення питання зверніться, будь ласка, до чату (в правому верхньому куті кнопка для відкриття діалогу із співробітником).

    0
  • Ирина

    Пожалуйста подскажите почему до сих пор не пересчитали остаток для погашения кредита??????

    0
  • Марина Томаш

    Ирина,

    напишіть, будь ласка, своє питання в Підтримку через додаток.

    Зможемо вирішити ваше питання саме там.

    0
  • Михайло

    Ідея Альфа Банку хороша, проте не ідеальна. Менеджер сказав що необхідно зареєструватися спершу , я на зарплатному проекті , мені важливо не просто знімати кошти , але й керувати ними, поповнювати рахунки , та сплачувати їх через карту , а через те що я колись ще давно відмовився від іпн я не зможу зареєструватися. Ось такі справи. Менеджер так і відповів. Впевнений що я не єдиний клієнт Альфа банку який відмовився від іпн зі свої особистих причин, доречі голова НБУ Арбузов також відмовився ввд іпн і ми усі дружиньо не можемо користуватися послугу інтернет банкінгу ввд Альфи. Такі от справи. Гарного дня.

    0
  • Марина Томаш

    Михайло
    дякуємо, що обрали наш банк.
    Так, дійсно, без коду ІПН реєстрація в додатку наразі недоступна.

    Для керування рахунками в вашому випадку рекомендуємо звертатися в Контакт-центр за номером 0800 502050. Співробітники зможуть надати вам відповіді на питання.

    0
  • Maksym

    У 2012 році набув чинності Податковий кодекс України, у якому використовується термін реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП), а банк і надалі використовує абревіатуру «ІПН» :(

    0
  • Марина Томаш

    Maksym
    дякуюємо за нагадування. Статті в Базі знань написані для клієнтів та тими термінами, які всім зрозумілі.
    Тому замість РНОКПП використовуємо скорочення ІПН, яке не потребує додаткових пояснень.

    0
  • Maksym

    Марина Томаш, у застосунку "Дія" та на ID-картці зазначається термін "РНОКПП". Тому нове покоління може не знати що таке "ІПН". Але ж можна було зазначати в застосунку Sense та в статтях так: "РНОКПП (ІПН)". Чи я не правий і тут?

    0
  • Марина Томаш

    Maksym,
    звичайно праві.

    А для того, щоб всі клієнти також могли отримати відповідь на це питання, створили статтю https://help.alfabank.ua/hc/uk-ua/articles/6667999747858

     

    0

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.