Поповнити депозит зі своєї картки або рахунку в Sense SuperApp
Завдання
Поповнити депозит в цифровому банку Sense SuperApp.
Умова
- Поповнення депозиту можливо зі своєї картки або рахунку Sense Bank, оформленої у валюті депозиту та якщо це передбачено умовами депозиту.
- Строки зарахування подивіться у статті "Які строки зарахування платежів у Sense SuperApp?".
- Поповнити депозит іншого клієнта банку можливо в відділенні банку.
Рішення
Щоб поповнити свій депозит:
- З робочого столу Sense SuperApp перейдіть на вкладку "Продукти".
- У блоці "Депозити" виберіть депозит, який необхідно поповнити.
Якщо депозитів декілька — свайпніть вліво, щоб обрати необхідний, або натисніть кнопку "Усі", щоб розгорнути список депозитів.
Та натисніть на депозит, який будете поповнювати. - Натисніть "Поповнити" та виберіть "Зі свого рахунку".
- Виберіть рахунок, з якого будуть списані кошти (автоматично підтягнуться в потрібній валюті).
Доступно обрати такі рахунки для поповнення депозитів:
▪ безстрокових — поточні рахунки та картки;
▪ строкових — поточні та карткові рахунки, рахунок "Дохідний сейф" та безстрокові депозити.
З кредитних карток доступне поповнення також за рахунок кредитного ліміту. - Введіть суму. Натисніть "Переказати".
Списання відбувається за тарифами карти/рахунку відправника. - Операція успішна. Сформуйте квитанцію або натисніть "Готово" для виходу.
Бажаєте зробити цифровий банк Sense SuperApp кращим? Приєднуйтеся до спеціального Telegram чату активних користувачів застосунку, де ви можете поспілкуватися з іншими клієнтами та багатьма співробітниками банку.
Корисні статті
Подивитися історію операцій за депозитом в Sense SuperApp
Чи була ця стаття корисною?
12 з 22 вважають статтю корисною
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.