Завдання
Сформувати квитанцію у цифровому банку Sense SuperApp за проведеною операцією. Отримати квитанцію за проведеною операцією в Sense SuperApp.
Умова
Квитанції доступні:
▪ за останні 12 місяців;
▪ за операціями зняття, переказу або розрахунків, які ви проводили.
Квитанції недоступні за:
▪ операціями, які ініційовані не вами (списання комісій, відсотків та інших нарахувань);
▪ операціями поповнення або зарахування на рахунок;
▪ анульованими картками;
▪ закритими рахунками.
За операціями переказу за номером картки — у квитанції відображається номер картки відправника та отримувача.
Рішення
Ви можете отримати квитанцію декількома способами:
Спосіб 1. Одразу після виконання операції:
- Натисніть "Отримати квитанцію" та переходьте до пункту 3 інструкції нижче.
Спосіб 2.
- Затисніть операцію, за якою потрібна квитанція, натисніть "Квитанція".
Спосіб 3. Після здійснення операції:
- На робочому столі свайпніть вліво.
-
Зі списку операцій знайдіть ту, за якою потрібна квитанція та натисніть на неї. Якщо операцію було проведено давно, деталі пошуку операції описані у статті: "Подивитися історію операцій за картковим рахунком у Sense SuperApp".
- Прокрутіть вниз екрану та натисніть "Квитанція".
- Оберіть спосіб отримання квитанції.
Корисні статті
Створити шаблон у Sense SuperApp
Подивитися історію операцій за картковим рахунком у Sense SuperApp
Коментарі
Коментарів: 2
Прошу, перешліть мене дистанцію останнього платежу на вайбер. Буду дуже вдячна.
Наталія, ви можете сформувати квитанцію та відправити ії в Viber самостійно, як вказано в статті. Якщо потрібна допомога, зверніться в онлайн-чат в цифровому банку Sense SuperApp або зателефонуйте в контакт-центр за телефоном 044 494 01 01. Ми поруч 24/7 і завжди раді вам допомогти.
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.